Η εξαγορά της Airgas και η έναρξη του προγράμματος NEOS του Ομίλου για την περίοδο 2016-2020 σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην ιστορία της Air Liquide

Η εξαγορά της Airgas και η έναρξη του προγράμματος NEOS του Ομίλου για την περίοδο 2016-2020 σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην ιστορία της Air Liquide. Ο Όμιλος μεταμορφώνεται και αλλάζει την εικαστική του ταυτότητα με ένα νέο λογότυπο, το πέμπτο στη σειρά από την ίδρυση της εταιρίας πριν από 115 χρόνια. Αυτή η νέα εικαστική ταυτότητα, που ενσαρκώνει τη μεταμόρφωση της Air Liquide , αντανακλά την εικόνα ενός κορυφαίου Ομίλου, που χαρακτηρίζεται από τεχνογνωσία και καινοτομία, που βρίσκεται κοντά στα ενδιαφερόμενα μέρη και είναι ανοικτός στον κόσμο.

 

Με την εξαγορά της Airgas, η Air Liquide έχει αυξηθεί σε μέγεθος. Σήμερα, ο Όμιλος αριθμεί 68.000 άτομα και εξυπηρετεί περισσότερους από τρία εκατομμύρια πελάτες και ασθενείς σε όλο τον κόσμο. Με την ενίσχυση της παρουσίας της στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά βιομηχανικών αερίων στον κόσμο, αλλά και μια χώρα που βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας και της ψηφιακής τεχνολογίας, για την Air Liquide ξεκινά μια νέα φάση εξέλιξης και ανάπτυξης.

 

Με το πρόγραμμα NEOS, η Air Liquide υλοποιεί μια στρατηγική επικεντρωμένη στις ανάγκες των πελατών, που αποσκοπεί μακροπρόθεσμα στην κερδοφόρο ανάπτυξη. Η στρατηγική αυτή, στην οποία η καινοτομία είναι ο κυρίαρχος δρόμος για την ανάπτυξη, είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει νέες λύσεις στις προκλήσεις που προέρχονται από τους τομείς ενέργειας και περιβάλλοντος, υγείας και ψηφιακού μετασχηματισμού και να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους μετόχους της.

 

Συνεπώς, αυτή η αλλαγή στην εικαστική ταυτότητα απεικονίζει την μεταμόρφωση του Ομίλου και σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην ιστορία του. Διατηρώντας τις βασικές αρχές του brand - όνομα, κωδικό χρώματος και σχεδιασμό λογότυπου - το μονόγραμμα AL έχει αντικατασταθεί από ένα νέο σύμβολο, το «Άλφα», το οποίο συμβολίζει την έναρξη μιας νέας φάσης. Η ακρίβεια του Άλφα απηχεί την τεχνογνωσία του Ομίλου, την επιστημονική του κουλτούρα και τις δυνατότητές του σε επίπεδο τεχνολογίας και καινοτομίας. Το κυκλικό σχήμα του συμβόλου και η πεζή γραμματοσειρά απεικονίζει τη διάθεση του Ομίλου να βρίσκεται κοντά στους μετόχους και να συμμετέχει ενεργά σε σημαντικές κοινωνικές προκλήσεις. Τέλος, η κατάργηση του πλαισίου γύρω από το λογότυπο συμβολίζει την ανοιχτή θεώρηση του Ομίλου, είτε αναφορικά με την κατεύθυνση προς την καινοτομία, είτε σε ό,τι αφορά το συνεχή διάλογο με τις κοινότητες.

 

Αυτή η νέα εικαστική ταυτότητα για την Air Liquide αποτελεί τη λογική συνέχεια της υπογραφής του Ομίλου « Creative Oxygen » που εμφανίστηκε το 2014. Η τεχνογνωσία αποτυπώνεται στην αυθεντία της λέξης « oxygen-οξυγόνο», ένα μόριο απαραίτητο για τη ζωή, την ύλη και την ενέργεια, ενώ η εγγύτητα και η διαφάνεια εκφράζονται μέσα από τη λέξη « creative – δημιουργικός» που αναφέρεται στις ομάδες.

 

Ο Beno î t Potier , Πρόεδρος και CEO of Air Liquide, δήλωσε: «Αυτή η νέα εικαστική ταυτότητα αποτελεί μία ισχυρή ένδειξη του μετασχηματισμού της Air Liquide . Σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας φάσης στην ιστορία του Ομίλου σε μια εποχή που το μέγεθός του αλλάζει σημαντικά. Χάρη στην αφοσίωση και το πάθος των ομάδων μας, καθώς και την εμπιστοσύνη των πελατών και των μετόχων μας, είμαστε σίγουροι για την ικανότητά του Ομίλου να συνεχίσει την ανάπτυξή του για τη δημιουργία αξίας μακροπρόθεσμα».

 

Για να συνοδεύσει αυτή τη νέα εικαστική ταυτότητα, η Air Liquide θα χρησιμοποιήσει την πολυεπίπεδη επικοινωνιακή καμπάνια # AirLiquideistransforming με έμφαση στα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.

 

Για να απεικονίσει το μετασχηματισμό του Ομίλου, η καμπάνια είναι δομημένη γύρω από διάφορα θέματα που αποδεικνύουν την επιχειρηματική αυτή μεταμόρφωση, σε ένα επικοινωνιακό ύφος που χαρακτηρίζεται από απλότητα, φέρνοντας τον Όμιλο πιο κοντά στο κοινό του. Είναι πιθανό να αποκαλυφθεί, μεταξύ άλλων, μία Air Liquide που «επανέρχεται στις κλασσικές της αξίες», όταν πρόκειται για τις καινοτομίες στον τομέα των βιομηχανικών αερίων, ή «αφουγκράζεται την υγεία των ασθενών» σε σχέση με τις νέες υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας, ή «ηγείται μίας επανάστασης» όταν πρόκειται για την ανάπτυξη του Ομίλου στον τομέα των νέων μορφών ενέργειας για «πράσινες» μετακινήσεις. Ένα βίντεο που απεικονίζει τους υπαλλήλους της Air Liquide, να συμβάλλουν στη μεταμόρφωση του Ομίλου, ολοκληρώνει την επικοινωνιακή καμπάνια.

 

 

Ανακαλύψτε τον μετασχηματισμό του Ομίλου και τη νέα εικαστική ταυτότητα στο airliquide . com και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: @ airliquidegroup # AirLiquideistransforming καθώς και στο LinkedIn.