Με ρεκόρ κερδών έκλεισε το 2016 για την αυτοκινητοβιομηχανία VW, η οποία ταλανίστηκε τόσο από το σκάνδαλο με τις εκπομπές αερίων των οχημάτων της. Η Volkswagen, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για τη χρονιά που πέρασε, διαβεβαιώνει ότι είναι σε θέση να επωμιστεί το κόστος εξαιτίας της κρίσης που προκάλεσε το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ωστόσο προειδοποίησε ότι η βασική μονάδα οχημάτων της συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Με ρεκόρ κερδών έκλεισε το 2016 για την αυτοκινητοβιομηχανία VW, η οποία ταλανίστηκε τόσο από το σκάνδαλο με τις εκπομπές αερίων των οχημάτων της.

Η Volkswagen, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για τη χρονιά που πέρασε, διαβεβαιώνει ότι είναι σε θέση να επωμιστεί το κόστος εξαιτίας της κρίσης που προκάλεσε το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ωστόσο προειδοποίησε ότι η βασική μονάδα οχημάτων της συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα έσοδα του ομίλου έφτασαν τα 217 δισ. το 2016, ποσό που αναμένουν ότι θα αυξηθεί έως και 4% φέτος, ενώ προβλέπουν λειτουργικό περιθώριο 6-7%, έναντι με 6,7% το 2016.

«Βλέπουμε καλές πιθανότητες να μπορούμε να συνεχίσουμε τις θετικές επιδόσεις της περσινής χρονιάς», όταν η VW κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ρεκόρ χάρη στις πωλήσεις των οχημάτων Audi και Porsche, αλλά και των φορτηγών Scania.

Επιπλέον, ήδη από τον Νοέμβριο έχουν συμφωνήσει με τα συνδικάτα των εργαζομένων να μειωθούν οι θέσεις εργασίας, ώστε έως το 2020 να υπάρξουν οικονομίες από περικοπή δαπανών της τάξης των 3,7 δισ. ευρώ και να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους κατά 4%.

Οι περικοπές όμως δεν αφορούν τα υψηλόβαθμα στελέχη.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Ματίας Μίλερ, εισέπραξε 7,78 εκατομμύρια ευρώ σε μισθούς και επιδόματα για το 2016, ποσό κατά 3,6 εκατομμύρια αυξημένο σε σχέση με τις αμοιβές του το 2015.

Ο Μίλερ, που ανέλαβε τη θέση τον Σεπτέμβριο, μετά την παραίτηση του Μάρτιν Βίντερκορν εξαιτίας του σκανδάλου με τις εκπομπές ρύπων στα πετρελαιοκίνητα οχήματα της εταιρείας, δεν είχε εισπράξει αμοιβές ως διευθύνων σύμβουλος για ολόκληρο το 2015.

Και αν αυτό φαίνεται προκλητικό, να σημειωθεί ότι η VW αναθεώρησε την πολιτική της για τα μπόνους και τους μισθούς των στελεχών της από φέτος.

Έτσι, ανώτατο όριο αποδοχών για το κορυφαίο διευθυντικό στέλεχός της είναι τα 10 εκατ. ευρώ -έχει ακόμα περιθώριο ο Μίλερ- και για τα άλλα κορυφαία στελέχη τα 5,5 εκατομμύρια.

Έτσι, ο επικεφαλής της VW Χέρμπερτ Ντις είδε τις συνολικές αποδοχές του για το 2016 να πέφτουν σε μόλις 3,93 εκατ. ευρώ, από τα 7,13 εκατομμύρια το 2015.

Αδικίες...

(efsyn.gr)