Η Toyota Motor πουλά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ εδώ και πάνω από 60 χρόνια, ενώ δραστηριοποιείται στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική για 40 χρόνια. Τώρα, όμως, με την ολοκλήρωση της επέκτασης των εγκαταστάσεων της κοντά στο Ντιτρόιτ, αντί κόστους 154 εκατ. δολαρίων, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει συγκεντρώσει μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς της επί αμερικανικού εδάφους -πωλήσεις, κατασκευή οχημάτων, τροφοδοσία- στο Μίσιγκαν

Η Toyota Motor πουλά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ εδώ και πάνω από 60 χρόνια, ενώ δραστηριοποιείται στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική για 40 χρόνια. Τώρα, όμως, με την ολοκλήρωση της επέκτασης των εγκαταστάσεων της κοντά στο Ντιτρόιτ, αντί κόστους 154 εκατ. δολαρίων, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει συγκεντρώσει μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς της επί αμερικανικού εδάφους -πωλήσεις, κατασκευή οχημάτων, τροφοδοσία-  στο Μίσιγκαν.

Ο James Lentz, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor North America, αποκάλεσε την επέκταση του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης, "ένα σπουδαίο επόμενο βήμα στο ταξίδι της Toyota στις Ηνωμένες Πολιτείες".

"Έχουμε αναπτύξει τώρα πλήρως την έρευνα και ανάπτυξη στη καρδιά του κλάδου αυτοκινήτων στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν, γεγονός που θα επιτρέψει τη βαθιά συνεργασία μεταξύ όλων των τμημάτων, ενισχύοντας την αφοσίωσή μας στη Μία Toyota", ανέφερε από την πλευρά του ο Shinichi Yasui, νέος εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας για το R&D.

Το διευρυμένο κέντρο R&D είναι μέρος ενός σχεδίου που ανακοινώθηκε προ τριετίας για την ενοποίηση των δραστηριοτήτων της Toyota στη Βόρεια Αμερική μέσω της μετακίνησης των κεντρικών της γραφείων από την Καλιφόρνια στο Τέξας και τη συγκέντρωση των τμημάτων μηχανικής στο Μίσιγκαν, μία περιοχή πλούσια σε ταλαντούχους μηχανικούς. Πρόκειται για το μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Toyota εκτός Ιαπωνίας.

Σε μία συνέντευξή του, ο Lentz είχε δηλώσει: "Η φιλοσοφία μας ήταν ανέκαθεν να κατασκευάζουμε οχήματα εκεί όπου μπορούμε να τα πουλήσουμε και να μην μένουμε απλά στην κατασκευή τους. Θέλουμε να τα σχεδιάζουμε εδώ, να τα συναρμολογούμε, να τα κατασκευάζουμε και να τα πουλάμε. Αυτό μας επιτρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα με περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτή την αγορά".

Η Toyota ξόδεψε 18 μήνες και 154 εκατ. δολάρια για να επεκτείνει τις δραστηριότητες τροφοδοσίας ενέργειας στις εγκαταστάσεις Ann Arbor, ενώ ενοποιεί τη μονάδα ανάπτυξης πρότυπων μοντέλων και χτίζει νέο κέντρο προμηθειών κοντά στο York Township. Συνολικά 1.600 μηχανικοί απασχολούνται στις εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων 335 οι οποίοι μετακινήθηκαν στο Μίσιγκαν στο πλαίσιο της ενοποίησης. 

Ο Lentz πρόσθεσε ότι η Toyota εντείνει επίσης τις προσπάθειες πρόσληψης προσωπικού: "Οι δυνατότητες ανάπτυξης στην εταιρείας μας είναι απεριόριστες".

(από www.capital.gr)