Εντός του προσεχούς καλοκαιριού η Audi θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο A8, το οποίο πρόκειται να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς θα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διαθέτοντας μια σειρά από υπερσύγχρονα συστήματα οδήγησης αλλά και κατασκευής, όπως είναι το προηγμένης γενιάς πλαίσιο Audi Space Frame (ASF)

Εντός του προσεχούς καλοκαιριού η Audi θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο A8, το οποίο πρόκειται να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς θα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διαθέτοντας μια σειρά από υπερσύγχρονα συστήματα οδήγησης αλλά και κατασκευής, όπως είναι το προηγμένης γενιάς πλαίσιο Audi Space Frame (ASF).

Σύμφωνα με το alunet.gr, το νέο πλαίσιο πάνω στο οποίο θα «πατά» το πολυτελές σεντάν των Γερμανών θα απαρτίζεται για πρώτη φορά στην εξελικτική του πορεία όχι από ένα, ούτε από δύο αλλά από τέσσερα προηγμένα υλικά, και συγκεκριμένα από αλουμίνιο, μαγνήσιο, χάλυβα και ανθρακόνημα. «Το σωστό υλικό στο κατάλληλο σημείο και στην κατάλληλη ποσότητα» είναι το σλόγκαν που υιοθετούν οι ιθύνοντες της Audi προκειμένου να περιγράψουν το «χαρακτήρα» του νέου ASF.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, χάρη στο «εκσυγχρονισμένο» ASF η ακαμψία του αυτοκινήτου θα είναι ενισχυμένη κατά 24% σε σχέση με εκείνη του προκατόχου του. Σε κατασκευαστικό επίπεδο, η πολύπλοκη διαδικασία κατασκευής του πλαισίου ενσωματώνει 14 διαφορετικές τεχνικές «δεσίματος» των επιμέρους υλικών και τμημάτων. Σε γενικές γραμμές, το αλουμίνιο συναντάται στο 58% των τμημάτων του νέου ASF, με τον χάλυβα να χρησιμοποιείται κυρίως γύρω από τον «βασικό» κλωβό, το carbon στο πίσω τμήμα του και το μαγνήσιο στο «δεσίματα» των μηχανικών μερών με το κυρίως «σώμα».

Όπως είναι αναμενόμενο, η εκτενέστερη χρήση χάλυβα θα έχει ως αποτέλεσμα το συνολικό βάρος του πλαισίου να είναι υψηλότερο σε σχέση με το παρελθόν. Παρά τις προσπάθειες της Audi για μείωση του βάρους του οχήματος το νέο A8 θα ζυγίζει 51 κιλά περισσότερα σε σχέση με τη σημερινή γενιά. Συγκεκριμένα, από τα τα 231 κιλά το βάρος θα αυξηθεί στα 282 κιλά, με την ακαμψία, ωστόσο, του μοντέλου να αυξάνεται κατά 24%, όπως προαναφέρθηκε.

Σύμφωνα με την Audi, οι αυστηρότεροι κανονισμοί ασφαλείας αλλά και η πρόβλεψη για την ενσωμάτωση υβριδικών και άλλων εναλλακτικών κινητήριων συνόλων έκαναν την εταιρεία να αυξήσει τη δομική ακαμψία του νέου A8, έτσι ώστε τόσο οι επιβάτες όσο και οι μπαταρίες να είναι ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος.