Δεν θα κατασκευάσει στο εξής κανένα νέο κινητήρα ντήζελ η Volvo. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην Frankfurter Allgemeine Zeitung ο διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Hakan Samuelsson το κόστος της μείωσης των εκπομπών οξειδίου του αζώτου γίνεται εξαιρετικά δαπανηρό: «Από σήμερα, δεν θα αναπτύσσουμε πλέον νέας γενιάς κινητήρες ντήζελ»

Δεν θα κατασκευάσει στο εξής κανένα νέο κινητήρα ντήζελ η Volvo. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην Frankfurter Allgemeine Zeitung ο διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Hakan Samuelsson το κόστος της μείωσης των εκπομπών οξειδίου του αζώτου γίνεται εξαιρετικά δαπανηρό: «Από σήμερα, δεν θα αναπτύσσουμε πλέον νέας γενιάς κινητήρες ντήζελ».

Αντιθέτως, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε επενδύσεις σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, με το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο να αναμένεται να βγει στην αγορά το 2019. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η Volvo θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα υφιστάμενα μοντέλα ντήζελ τα οποία λάνσαρε στην αγορά το 2013 για να ανταποκρίνονται στα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών, αλλά στη συνέχεια το κόστος της συμμόρφωσής τους με τα αυστηρότερα πρότυπα δεν θα καθιστά συμφέρουσα την παραγωγή τους. Η τρέχουσα γενιά αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται μέχρι το 2023.

«Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η Tesla έχει καταφέρει να προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο για το οποίο συνωστίζονται οι άνθρωποι. Σε αυτό τον τομέα θα πρέπει επίσης να υπάρχει χώρος και για μας, με υψηλή ποιότητα και ελκυστικό design», επισήμανε ο Samuelsson.