Η Daimler προσπαθεί να γλιτώσει μια διαρκώς εντεινόμενη κρίση που αφορά σε πιθανή χρήση παράνομου λογισμικού για τις εκπομπές ρύπων, με οικειοθελή ανάκληση περισσότερων από τρία εκατομμύρια ντίζελ της Mercedes-Benz στην Ευρώπη

Η Daimler προσπαθεί να γλιτώσει μια διαρκώς εντεινόμενη κρίση που αφορά σε πιθανή χρήση παράνομου λογισμικού για τις εκπομπές ρύπων, με οικειοθελή ανάκληση περισσότερων από τρία εκατομμύρια ντίζελ της Mercedes-Benz στην Ευρώπη.

Η εταιρία επεκτείνει μια αναβάθμιση περίπου 250.000 compact αυτοκινήτων και van που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, ουσιαστικά σε όλα τα μοντέρνα ντίζελ της Mercedes που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο δρόμο.

Το σχέδιό της, το οποίο περιλαμβάνει κάποιες μεταβολές στο λογισμικό και αποφεύγει περίπλοκες αλλαγές σε εξαρτήματα, θα κοστίσει στην αυτοκινητοβιομηχανία περίπου 220 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη.

Αν γίνει αποδεκτή από τις αρχές, η ανάκληση θα βοηθήσει την Daimler να αποφύγει τεράστια πρόστιμα σαν αυτά που «έπνιξαν» την Volkswagen, σημειώνει το Bloomberg.

«Αυτή είναι τελικά μια προληπτική κίνηση για να τεθεί κάτι στο τραπέζι και μια στέρεη προσπάθεια για να βρεθούν ένα βήμα μπροστά στο debate», εξήγησε ο Juergen Pieper, αναλυτής στην Bankhaus Metzler με έδρα στη Φρανκφούρτη.

Η εκτίμηση της Daimler για το κόστος της ανάκλησης, περίπου στα 70 ευρώ ανά όχημα, είναι «εξαιρετικά χαμηλή» και θα μπορούσε να αυξηθεί, έσπευσε να προσθέσει.

Το νέο αυτό σχέδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας σηματοδοτεί μια αλλαγή στην προσέγγιση της Daimler, η οποία είχε υποσχεθεί την περασμένη εβδομάδα έπειτα από συνάντηση με αξιωματούχους στο Βερολίνο, να αντιπαλέψει τις κατηγορίες «με όλα τα νομικά μέσα».

(από euro2day.gr)