English | Ελληνικά
Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017
Άρθρο
Ειδήσεις Διεθνείς

Παρουσίαση του Ηλεκτροκίνητου CR-V Hybrid Prototype από τη Honda

Η Honda αναμένεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη.

Το μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με φαρδύτερο στήσιμο που ορίζεται από διευρυμένους και μυώδεις θόλους των τροχών. Οι έντονες ακμές στο καπό και στα πίσω πάνελ συνδυάζονται με τη νέα πρόσοψη που εκπροσωπεί το νέο ‘πρόσωπο’ της Honda.

Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δεν χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.

Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το 2018 CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, και δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού είτε ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Το νέο CR-V δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το νέο SUV θα παρουσιαστεί επίσημα στις ευρωπαϊκές αγορές το 2018.

Υποστηρικτές
22ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας Ενέργεια & Ανάπτυξη 2017
Σχετικά
2nd Energy Tech Forum 2017

Ενεργειακές Αγορές

Διεθνείς Τιμές

  • Αργό Πετρέλαιο
    Brent 17/11 $62,06/βαρέλι
    WTI 17/11 $55,98/βαρέλι
  • Λιθάνθρακας
    Global RB,30/07 $72,57/tn
  • Φυσικό Αέριο
    30/07 $3,824 - 10000 MMBTU
  • Ευρωπαϊκά Δικαιώματα Εκπομπών (ETS)
    17/11 €7,43

Στην Ελλάδα

  • Αμόλυβδη Βενζίνη
    Λιανική-Μ.Όρος Αττικής,16/11  €1,541/lt
  • Αμόλυβδη Βενζίνη, 95 RON
    Εκ Διυλιστηρίου,17/11 €422,56/m3
  • Μαζούτ No 180 (1% S)
    Εκ Διυλιστηρίου,23/04 €-/m3
  • Diesel Κίνησης 10 PPM (0)
    Εκ Διυλιστηρίου,17/11 €512,35/m3
  • Ηλεκτρισμός - Ο.Τ.Σ.
    ΔΕΣΜΗΕ,17/11 €85,217/MWh
Αναλυτικές Τιμές » Τιμές Καυσίμων »
Videos
Κατάλογος Ενεργειακών Επιχειρήσεων - Business Directory
Συνεργαζόμενοι Οργανισμοί
  • ΙΕΝΕ
  • IEA
Συνεργαζόμενα Μέσα
  • Euro2day
  • NOMISMA
  • FMVOICE