English | Ελληνικά
Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017
Άρθρο
Ειδήσεις Διεθνείς

Η Aston Martin Δεσμεύεται ότι Όλα της τα Μοντέλα θα Είναι Υβριδικά Εντός μιας Δεκαετίας

Η κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων, ταυτισμένη τόσο με το βρυχηθμό ενός κινητήρα V12, όσο και με τον εικονικό της πελάτη James Bond, θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα και τα αυτοκίνητα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που συνδυάζουν μια ηλεκτρική μπαταρία με βενζινοκινητήρα στο πλαίσιο της κατασκευής των επόμενων μοντέλων της.

«Θα αξιοποιούμε 100% υβριδική τεχνολογία έως τα μέσα της δεκαετίας του 2020», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Andy Palmer στους Financial Times.

Η στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτρική τεχνολογία έρχεται καθώς οι κυβερνήσεις θέλουν να απαγορεύσουν τις πωλήσεις πλέον ρυπογόνων αυτοκινήτων. Η Βρετανία θα απαγορεύσει την πώληση μη υβριδικών αυτοκινήτων από το 2040, ενώ η Γαλλία θα προχωρήσει περαιτέρω και θα απαγορεύσει οριστικά την πώληση οποιουδήποτε αυτοκινήτου που περιέχει κινητήρα εσωτερικής καύσης το ίδιο έτος.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν επίσης ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να ανταποκριθούν στους αυστηρότερους κανονισμούς για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα και τις εκπομπές CO2.

Η δέσμευση της Aston Martin είναι παρόμοια με αυτή της Volvo, της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία δήλωσε πρόσφατα ότι, από το 2019, κάθε αυτοκίνητο που θα πωλείται από την εταιρεία θα είναι είτε υβριδικό είτε πλήρως ηλεκτρικό. Η διαφορά είναι ότι στους πελάτες της Aston θα προσφερθούν αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα ως επιλογή, ενώ τα μη υβριδικά οχήματα θα εξακολουθήσουν να είναι διαθέσιμα.

Περίπου το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων της εταιρείας θα είναι πλήρως ηλεκτρικά - χωρίς βενζινοκινητήρα - μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας, δήλωσε ο Palmer.

Αντί να αγοράσει ηλεκτρικά συστήματα από τη συνεργαζόμενη Daimler, η οποία παρέχει σήμερα τον κινητήρα V8 και μερικά από τα ηλεκτρονικά, η Aston σχεδιάζει να αναπτύξει η ίδια τα ηλεκτρικά συστήματα οδήγησης.

«Η βασική τεχνολογία πρέπει να διατηρείται εντός της εταιρείας», δήλωσε ο Palmer. «Για το λόγο αυτό κατασκευάζουμε οι ίδιοι τον κινητήρα V12. Πιστεύουμε ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι μια βασική τεχνολογία και γι 'αυτό θέλουμε να τα παράγουμε εμείς οι ίδιοι».

Υποστηρικτές
22ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας Ενέργεια & Ανάπτυξη 2017
Σχετικά
2nd Energy Tech Forum 2017
10th	International Scientific Conference on Energy and Climate Change

Ενεργειακές Αγορές

Διεθνείς Τιμές

  • Αργό Πετρέλαιο
    Brent 22/09 $56,49/βαρέλι
    WTI 22/09 $50,57/βαρέλι
  • Λιθάνθρακας
    Global RB,30/07 $72,57/tn
  • Φυσικό Αέριο
    30/07 $3,824 - 10000 MMBTU
  • Ευρωπαϊκά Δικαιώματα Εκπομπών (ETS)
    22/09 €6,50

Στην Ελλάδα

  • Αμόλυβδη Βενζίνη
    Λιανική-Μ.Όρος Αττικής,21/09  €1,509/lt
  • Αμόλυβδη Βενζίνη, 95 RON
    Εκ Διυλιστηρίου,22/09 €401,48/m3
  • Μαζούτ No 180 (1% S)
    Εκ Διυλιστηρίου,23/04 €-/m3
  • Diesel Κίνησης 10 PPM (0)
    Εκ Διυλιστηρίου,22/09 €485,32/m3
  • Ηλεκτρισμός - Ο.Τ.Σ.
    ΔΕΣΜΗΕ,22/09 €51,453/MWh
Αναλυτικές Τιμές » Τιμές Καυσίμων »
Videos
Κατάλογος Ενεργειακών Επιχειρήσεων - Business Directory
Συνεργαζόμενοι Οργανισμοί
  • ΙΕΝΕ
  • IEA
Συνεργαζόμενα Μέσα
  • Euro2day
  • NOMISMA
  • FMVOICE