Αποφασισμένος να αφήσει οριστικά πίσω του το πολύκροτο σκάνδαλο παραποίησης ρύπων είναι o όμιλος VW, στρέφοντας το βλέμμα του στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με δηλώσεις του Matthias Mueller, επικεφαλής του γερμανικού ομίλου, η συνολική επένδυση θα αγγίξει τα 70 δισεκατομμύρια ευρώ. Τα 20 δισεκατομμύρια ευρώ πρόκειται να διατεθούν για την εξέλιξη νέων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ενώ τα 50 δισεκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια των συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας
Αποφασισμένος να αφήσει οριστικά πίσω του το πολύκροτο σκάνδαλο παραποίησης ρύπων είναι o όμιλος VW, στρέφοντας το βλέμμα του στην ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Matthias Mueller, επικεφαλής του γερμανικού ομίλου, η συνολική επένδυση θα αγγίξει τα 70 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα 20 δισεκατομμύρια ευρώ πρόκειται να διατεθούν για την εξέλιξη νέων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ενώ τα 50 δισεκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια των συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας.

Βέβαια, ο Διευθύνων Σύμβουλος του VW Group δεν διευκρίνισε να οι μπαταρίες θα κατασκευάζονται από τον ίδιο τον γερμανικό όμιλο ή αν θα επιλεγεί κάποιος από τους ήδη καταξιωμένες εταιρείες του συγκεκριμένου κλάδου.

Ενδεικτική, πάντως, των προθέσεων της VW ήταν και η παρουσία του I.D. Crozz II Concept στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover πρόκειται να αποτελέσει μία από τις προτάσεις που αναμένεται να βρεθούν στη γραμμή παραγωγής της VW πολύ πριν το 2025.

(από auto.in.gr)