Νέα προσπάθεια αναβίωσης ενός θρύλου της αυτοκίνησης, της Lotus Cars, ξεκινά τον Σεπτέμβριο. Διότι εντός του τρέχοντος μήνα ολοκληρώνεται η προαναγγελθείσα τον Ιούνιο εξαγορά της εμβληματικής βρετανικής εταιρείας από την κινεζική Geely. Την εταιρεία που ελέγχει ο κινέζος δισεκατομμυριούχος Λι Σουφού, ένας επιχειρηματίας που ενώ τρέφει αισθήματα εκτίμησης στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης, ταυτόχρονα ενδιαφέρεται για το μέλλον του μέσου μεταφοράς, για την καινοτομία
Νέα προσπάθεια αναβίωσης ενός θρύλου της αυτοκίνησης, της Lotus Cars, ξεκινά τον Σεπτέμβριο. Διότι εντός του τρέχοντος μήνα ολοκληρώνεται η προαναγγελθείσα τον Ιούνιο εξαγορά της εμβληματικής βρετανικής εταιρείας από την κινεζική Geely. Την εταιρεία που ελέγχει ο κινέζος δισεκατομμυριούχος Λι Σουφού, ένας επιχειρηματίας που ενώ τρέφει αισθήματα εκτίμησης στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης, ταυτόχρονα ενδιαφέρεται για το μέλλον του μέσου μεταφοράς, για την καινοτομία.

Είναι ζήτημα ολίγων ημερών ή εβδομάδων, λοιπόν, για να καταλήξει η Lotus στα χέρια του ανθρώπου που εξαγόρασε (και διέσωσε) τη Volvo Cars το 2010, που εξαγόρασε (και διέσωσε) την εταιρεία κατασκευής των λονδρέζικων ταξί (London Taxi Company), ενώ ταυτόχρονα στεκόταν αρωγός στις προσπάθειες του δαιμόνιου αμερικανού μηχανικού και εφευρέτη Ελον Μασκ να δημιουργήσει τα Tesla, τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Η Geely Holding Group θα αποκτήσει πλειοψηφικό πακέτο 51% της Lotus αντί 51 εκατ. στερλινών (65 εκατ. δολ.), δίνοντας έτσι μια βαθιά ανάσα ζωής στην παραπαίουσα οικονομικώς βρετανική φίρμα.

Οι πωλήσεις των εμβληματικών σπορ αυτοκινήτων «ακολουθούν την αντίστροφη πορεία των πωλήσεων SUV», όπως σημειώνει στο Bloomberg ο Τζέιμι Λίνκολν Κίτμαν. Το 2012 οι αντιπρόσωποι της εταιρείας στη Βρετανία πωλούσαν μόλις 11 αυτοκίνητα τον μήνα κατά μέσον όρο. Ο γάλλος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζαν-Μαρκ Γκαλ τα τελευταία χρόνια κατάφερε με ένα πρόγραμμα αιματηρών περικοπών να θέσει τα οικονομικά της εδρεύουσας στο Νόργουιτς της Αγγλίας εταιρείας υπό κάποιον έλεγχο. Επίσης, την τελευταία τριετία οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 30 αυτοκίνητα μηνιαίως.

Οι ελπίδες όλων τώρα επαφίενται στον ηλικίας 54 ετών δισεκατομμυριούχο Λι Σουφού (η περιουσία του εκτιμάται στα 2,6 δισ. δολάρια και είναι ο 63ος πλουσιότερος άνθρωπος στην ηπειρωτική Κίνα) για να «απογειώσει» την αγαπημένη εταιρεία του θρυλικού οδηγού αγώνων Μάριο Αντρέτι, αλλά και του Ρότζερ Μουρ και της συμπρωταγωνίστριάς του Μπάρμπαρα Μπαχ το 1977 στην ταινία της σειράς Τζέιμς Μποντ «Η κατάσκοπος που με αγάπησε» - μια λευκή Lotus Esprit λειτουργούσε ακόμη και... υποβρυχίως στα χέρια του πράκτορα 007.

(από tovima.gr)