Εισαγωγείς Αυτοκινήτων: «Η Υπερπροσφορά Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Έχει Οδηγήσει σε Πολύ Χαλαρούς Ελέγχους»

Εισαγωγείς Αυτοκινήτων: «Η Υπερπροσφορά Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Έχει Οδηγήσει σε Πολύ Χαλαρούς Ελέγχους»
energia.gr
Παρ, 22 Σεπτεμβρίου 2017 - 18:01
Η δημιουργία ιδιωτικών ΚΤΕΟ εντός πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τα ήδη υφιστάμενα ΚΤΕΟ, όπως υποστηρίζει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). Ο ΣΕΑΑ επισημαίνει, στην ίδια ανακοίνωση, ότι «είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό, έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων

Η δημιουργία ιδιωτικών ΚΤΕΟ εντός πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τα ήδη υφιστάμενα ΚΤΕΟ, όπως υποστηρίζει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).

Ο  ΣΕΑΑ επισημαίνει, στην ίδια ανακοίνωση, ότι «είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό, έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο».

Σήμερα σε όλη την Ελλάδα λειτουργούν 170 ιδιωτικά ΚΤΕΟ, εκ των οποίων τα 40 στην Αθήνα. «Η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα, έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της "δουλειάς" και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο», αναφέρει η ανακοίνωση.

Δίχως να έχει διαπιστωθεί ζήτημα εγγύτητας για τους οδηγούς και λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα, κορεσμένη αγορά, είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των ήδη υφιστάμενων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο, υποστηρίζει ο ΣΕΑΑ.

Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), ενώ στην Γερμανία τα αντίστοιχα ποσοστά βρίσκονται κοντά στα 33,6%.

«Ο ΣΕΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην ως άνω ανατροπή των κανόνων, καθώς με την υγιή λειτουργία των επιχειρήσεων των ΚΤΕΟ σχετίζεται άμεσα η οδική ασφάλεια, πολύ περισσότερο υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες να πιστεύουν ότι η "οικονομία" στη συντήρηση/επισκευή ενός οχήματος είναι δίχως συνέπειες.

Ο ΣΕΑΑ επαναλαμβάνει την επείγουσα ανάγκη έναρξης ελέγχων στα ΚΤΕΟ, καθώς από την ίδρυσή τους, αν και προβλέπεται, ουδέποτε έχουν ελεγχθεί αιφνίδια, επιτόπου, κατά πόσον ασκούν αδιάβλητους ελέγχους.

Ο επανέλεγχος οχημάτων που μόλις διήλθαν ΚΤΕΟ με επιτυχία, είναι απολύτως ικανός να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ», καταλήγει η ανακοίνωση.