Αυστραλία: Η Rio Tinto Θα Χρησιμοποεί Πλήρως Αυτοοδηγούμενα Τρένα Μεταφοράς Σιδηρομεταλλεύματος Από το 2018

Αυστραλία: Η Rio Tinto Θα Χρησιμοποεί Πλήρως Αυτοοδηγούμενα Τρένα Μεταφοράς Σιδηρομεταλλεύματος Από το 2018
energia.gr
Τρι, 3 Οκτωβρίου 2017 - 18:45
Η Rio Tinto ανακοίνωσε σήμερα ότι θα χρησιμοποιήσει πλήρως αυτοοδηγούμενα τρένα μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος στη δυτική Αυστραλία από το 2018. Σύμφωνα με το Reuters, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία εξόρυξης σιδηρομεταλλεύματος στον κόσμο ολοκλήρωσε το πρώτο της δρομολόγιο μεγάλης απόστασης με απόλυτα αυτοοδηγούμενο τρένο

Η Rio Tinto ανακοίνωσε σήμερα ότι θα χρησιμοποιήσει πλήρως αυτοοδηγούμενα τρένα μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος στη δυτική Αυστραλία από το 2018. Σύμφωνα με το Reuters, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία εξόρυξης σιδηρομεταλλεύματος στον κόσμο ολοκλήρωσε το πρώτο της δρομολόγιο μεγάλης απόστασης με απόλυτα αυτοοδηγούμενο τρένο.

Το δρομολόγιο αυτό, μήκους 100 χιλιομέτρων, σηματοδοτεί βασικό βήμα προς πλήρη μετάβαση σε αυτοοδηγούμενα τρένα την επόμενη χρονιά, στο πλαίσιο του προγράμματος AutoHaul της εταιρίας -ένα πρόγραμμα που προοριζόταν να ξεκινήσει το 2015.

«Αυτή η πετυχημένη πιλοτική διαδρομή μάς βάζει αποφασιστικά σε πορεία προς τον στόχο λειτουργίας του πρώτου πλήρως αυτόνομου, μεγάλων αποστάσεων, σιδηροδρομικού δικτύου στον κόσμο», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Chris Salisbury, επικεφαλής στη Rio Tinto για το σιδηρομετάλλευμα.

Η Rio Tinto έχει χαιρετήσει εδώ και καιρό τα πιθανά οφέλη ενός αυτοοδηγούμενου σιδηροδρομικού δικτύου, μεταξύ των οποίων η επιτάχυνση των δρομολογίων από τα ορυχεία προς τα λιμάνια και το αντίστροφο, η εξάλειψη του χρόνου που χρειάζεται η αλλαγή βάρδιας των οδηγών, αλλά και των προβλημάτων που επιφέρει η κούραση των οδηγών.

Ας σημειωθεί ότι ο μεταλλευτικός κολοσσός ήδη χρησιμοποιεί αυτοοδηγούμενα φορτηγά στα ορυχεία της, κάτι που έχει συμβάλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην απότομη ελάττωση του κόστους τα τελευταία πέντε χρόνια.

Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, καθυστερήσεις του σχεδίου AutoHaul προκάλεσαν μείωση της παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος της Rio Tinto το 2016 σε 330 εκατ. τόνους από τον αρχικό στόχο για 350 εκατ. τόνους.

Η Rio Tinto μετρά περίπου 200 τρένα και πάνω από 1.700 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών, μεταφέροντας σιδηρομετάλλευμα από 16 ορυχεία σε τέσσερις λιμενικούς τερματικούς σταθμούς.