Τον Φεβρουάριο, σε έρευνα που διεξήγε η γερμανική τεχνολογική εταιρεία Dalia Research διαπίστωσε ότι μεταξύ 20 και 30% του πληθυσμού ηλικίας 14 έως 65 ετών στη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο προχώρησαν σε μίσθωση αυτοκινήτων ή ενοικίαση ποδηλάτων, χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή στο κινητό

Τον Φεβρουάριο, σε έρευνα που διεξήγε η γερμανική τεχνολογική εταιρεία Dalia Research διαπίστωσε ότι μεταξύ 20 και 30% του πληθυσμού ηλικίας 14 έως 65 ετών στη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο προχώρησαν σε μίσθωση αυτοκινήτων ή ενοικίαση ποδηλάτων, χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή στο κινητό.

Μέχρι τώρα, εφαρμογές όπως το Uber δεν αποτελούν καινούριο φαινόμενο για τις πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτές οι εφαρμογές μπορούν να βοηθήσουν τους πολίτες και τους επισκέπτες να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση- εκτός από τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης – έχοντας, επίσης, διαταράξει τις παραδοσιακές υπηρεσίες ταξί.

Τον περασμένο Αύγουστο, το door2door αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά τη χρήση μιας εφαρμογής smartphone για μεταφορές on-demand, ακολουθώντας μια φιλοσοφία που βασίζεται στη συνεργασία με τους δήμους και τις αστικές συγκοινωνίες για τη δημιουργία δίκαιων και καινοτόμων λύσεων, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Maxim Nohroudi.

Μετά από δοκιμές, η εφαρμογή κυκλοφόρησε το Σεπτέμβριο στο Freyung, προσφέροντας μια λύση για μαζικές μεταφορές κατά παραγγελία σε μία από τις πιο αγροτικές περιοχές της Γερμανίας. Το door2door, που συνεργάζεται από κοινού με το σύστημα τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών της Freyung, παρέχει μικρά λεωφορεία που μπορούν να πάρουν τους επιβάτες και να τους αφήσουν στην επιθυμητή στάση χωρίς την ταλαιπωρία μιας προγραμματισμένης παραλαβής ή σταθερής διαδρομής, χάρη στην τεχνολογία που μπορεί να υπολογίσει το καλύτερο και πιο σύντομο δρομολόγιο.

Το Door2door χρησιμεύει ως εφαρμογή δημοσίων μεταφορών, όπως το Uber, με οδηγούς που συμμορφώνονται με τους γερμανικούς κανονισμούς όσον αφορά τις άδειες μεταφοράς επιβατών. Άλλες εφαρμογές, όπως το Citymapper, συνεργάζονται με τοπικά δημόσια λεωφορεία σε πόλεις όπως το Λονδίνο, δοκιμάζοντας αναδυόμενα έργα Smartbus που λειτουργούν με την υποδομή των λεωφορείων.

Οι πόλεις μπορούν να εξετάσουν αυτά τα πιλοτικά έργα που ξεκινούν σε αγροτικές πόλεις, καθώς και σε μητροπόλεις, ώστε να προωθήσουν τις δικές τους έξυπνες λύσεις μαζικής μεταφοράς, μετατρέποντας και βελτιώνοντας τον τρόπο που γίνονται αντιληπτές οι δημόσιες συγκοινωνίες στο εσωτερικό τους.