Η ρωσική εταιρεία «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» εγκαινίασε σήμερα την νέα σιδηροδρομική γραμμή προς το νότιο τμήμα της Ρωσικής Ομοσπονδίας μέσω της οποίας θα κατευθύνονται οι επιβατικές αμαξοστοιχίες παρακάμπτοντας την Ουκρανία. Η γραμμή άρχισε να λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο αλλά μόνο για εμπορικές αμαξοστοιχίες

Η ρωσική εταιρεία «Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» εγκαινίασε σήμερα την νέα σιδηροδρομική γραμμή προς το νότιο τμήμα της Ρωσικής Ομοσπονδίας μέσω της οποίας θα κατευθύνονται οι επιβατικές αμαξοστοιχίες παρακάμπτοντας την Ουκρανία. Η γραμμή άρχισε να λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο αλλά μόνο για εμπορικές αμαξοστοιχίες.      

Η διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή  άρχισε να κατασκευάζεται στο τμήμα Ζουράφκα- Μιλέροβο, μετά την επιδείνωση των σχέσεων με την Ουκρανία το 2104 και ολοκληρώθηκε τον περασμένο Αύγουστο. Το κόστος του έργου ανήλθε στα 56 δισεκατομμύρια ρούβλια. Η μέγιστη ταχύτητα των επιβατικών αμαξοστοιχιών θα φθάνει τα 140 χιλιόμετρα.  

Πριν κατασκευασθεί η νέα σιδηροδρομική γραμμή μήκους 137 χιλιομέτρων,  η οποία παρακάμπτει την Ουκρανία, τα ρωσικά τρένα που είχαν προορισμό τον νότο της Ρωσίας, διάνυαν μια μικρή απόσταση μέσω Ουκρανίας. 

Οι "Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι» ανακοίνωσαν ότι τα πρώτα τρένα που θα κάνουν την νέα αυτή διαδρομή παρακάμπτοντας την Ουκρανία, θα είναι τα τρένα που αναχωρούν από τη Μόσχα με προορισμό το Κισλαβόντσκ, την Ανάπα, το Νοβοροσίσκ, το Άντλερ όπως και η διώροφη αμαξοστοιχία που αναχωρεί από την Αγία Πετρούπολη με προορισμό το Άντλερ. 

Κατά τη θερινή περίοδο, σύμφωνα με το πρόγραμμα των δρομολογίων, επί της νέας αυτής γραμμής θα κινούνται μέχρι 190 αμαξοστοιχίες το εικοσιτετράωρο, οι περισσότερες από τις οποίες θα είναι επιβατικές.