Η ηγεσία της Porsche έλαβε πρόσφατα την απόφαση να υιοθετήσει ένα στρατηγικό σχέδιο εξέλιξης στο οποίο προβλέπονται επενδύσεις άνω των € 6 δισ. στην ηλεκτρική κινητικότητα ως το 2022, εστιάζοντας τόσο και υβριδικά ηλεκτρικά, όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Η ηγεσία της Porsche έλαβε πρόσφατα την απόφαση να υιοθετήσει ένα στρατηγικό σχέδιο εξέλιξης στο οποίο προβλέπονται επενδύσεις άνω των € 6 δισ. στην ηλεκτρική κινητικότητα ως το 2022, εστιάζοντας τόσο και υβριδικά ηλεκτρικά, όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

«Διπλασιάζουμε τις δαπάνες μας για την ηλεκτρική κινητικότητα, από περίπου € 3 δισ. σε περισσότερα από € 6 δισ.», εξηγεί ο πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, Όλιβερ Μπλούμε.

Από το πρόσθετο ποσό των € 3 δισ., περίπου € 500 εκατ. θα διατεθούν για την εξέλιξη των μοντέλων της Mission E στις διάφορες εκδόσεις της, περίπου € 1 δισ. για την προσθήκη ηλεκτρικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης στην υπάρχουσα γκάμα προϊόντων, αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια για την επέκταση εγκαταστάσεων, καθώς και περίπου € 700 εκατ. για νέες τεχνολογίες, υποδομές φόρτισης και συστήματα έξυπνης κινητικότητας.

Στο Τσούφενχάουζεν κατασκευάζεται ένα νέο βαφείο, καθώς και μια γέφυρα μεταφοράς των βαμμένων τμημάτων αμαξώματος και των κινητήρων στο χώρο τελικής συναρμολόγησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο Mission E διαθέτει ισχύ συστήματος 600 ίππων, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτεί λιγότερα από 3,6 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα. Θα μπορεί επίσης να επιταχύνει και να φρενάρει επανειλημμένα χωρίς την παραμικρή απώλεια απόδοσης, ενώ θα προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων στον κύκλο οδήγησης NEDC. Ο χρόνος φόρτισης θα είναι πολύ μικρός: χάρη στην τάση συστήματος που φτάνει τα 800 V, θα χρειάζονται μόλις 15 λεπτά για φόρτιση που θα εξασφαλίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.