Η UPS Αλλάζει σε «Έξυπνο» Δίκτυο Ώστε να Φορτίζει Ταχύτερα τον Ηλεκτρικό της Στόλο στο Λονδίνο

Η UPS Αλλάζει σε «Έξυπνο» Δίκτυο Ώστε να Φορτίζει Ταχύτερα τον Ηλεκτρικό της Στόλο στο Λονδίνο
energia.gr
Δευ, 19 Μαρτίου 2018 - 12:59
Μια νέα τεχνολογία φόρτισης στο Λονδίνο ανέπτυξε μια κοινοπραξία της UPS, που ξεπερνά την πρόκληση της ταυτόχρονης επαναφόρτισης ενός ολόκληρου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ), χωρίς την ανάγκη για δαπανηρή αναβάθμιση στο δίκτυο παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.

Μια νέα τεχνολογία φόρτισης στο Λονδίνο ανέπτυξε μια κοινοπραξία της UPS, που ξεπερνά την πρόκληση της ταυτόχρονης επαναφόρτισης ενός ολόκληρου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ), χωρίς την ανάγκη για δαπανηρή αναβάθμιση στο δίκτυο παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.

Η καινοτομία σηματοδοτεί την έναρξη του τέλους της εξάρτησης από τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης επιτρέποντας στην UPS να αυξήσει τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων που λειτουργούν στην κεντρική περιοχή του Λονδίνου από τα τωρινά 65 έως και το σύνολο των 170 φορτηγών που έχουν έδρα την περιοχή.

Αυτή η σημαντική εξέλιξη -ίσως η πρώτη φορά που αυτά τα συστήματα αναπτύχθηκαν σε αυτή την κλίμακα οπουδήποτε στον κόσμο - είναι το αποτέλεσμα του έργου Smart Electric Urban Logistics (SEUL) με το UK Power Networks και την Cross River Partnership, με χρηματοδότηση εξασφαλισμένη από το γραφείο για τα οχήματα χαμηλών εκπομπών του Ηνωμένου Βασιλείου.

«Η UPS πιστεύει πως αυτό είναι μια παγκόσμια πρωτοτυπία, ακριβώς στην καρδιά μιας μεγάλης πόλης. Χρησιμοποιούμε τη νέα τεχνολογία για να αντιμετωπίσουμε μερικά μεγάλα εμπόδια στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, εισάγοντας μια νέα γενιά υπηρεσιών βιώσιμων αστικών παραδόσεων τόσο εδώ στο Λονδίνο όσο και σε άλλες μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Peter Harris, διευθυντής αειφόρας ανάπτυξης της UPS Ευρώπης.

«Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του στόλου της UPS με εναλλακτικά καύσιμα και προηγμένη τεχνολογία. Η συνεργασία μας με το Power Networks του Ηνωμένου Βασιλείου και την Cross River Partnership σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην αποδοτική ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία με τη σειρά της θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην εξασφάλιση της βιωσιμότητας της παγκόσμιας τάσης προς την αστικοποίηση. Εφαρμόζουμε νέα τεχνολογία για να καταστήσουμε την διαδικασία χρέωσης πιο έξυπνη και καθαρότερη για την υπηρεσία παράδοσης».

Ως αποτέλεσμα αυτής της πρωτοβουλίας, σε συνδυασμό με τις προόδους που ανακοίνωσε η εταιρεία μόλις τον περασμένο μήνα στη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων, η UPS πιστεύει ότι πλησιάζει η μέρα που οι δαπάνες αγοράς για την τοποθέτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που συνδέονται με να πάρει ισχύ το όχημα, θα είναι χαμηλότερο από το αντίστοιχο κόστος του ντίζελ.

Η εξέλιξη αυτή θα συμβάλει στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων σε κλίμακα στις πόλεις του κόσμου, η οποία αποτελεί βασικό στοιχείο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ποιότητας του αέρα σε αυτά τα αστικά περιβάλλοντα.

«Αυτή η πρωτοποριακή λύση επέτρεψε στην UPS να αυξήσει τον στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων χωρίς να αναβαθμίσει τη σύνδεση δικτύου τους, ανοίγοντας το δρόμο για μελλοντική ηλεκτροδότηση των οχημάτων παράδοσης στις πόλεις μας», δήλωσε ο Ian Smyth της UK Power Networks Services.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την UPS και τους άλλους συνεργάτες μας για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη λειτουργία αυτής της βιώσιμης έξυπνης λύσης. Το έργο αυτό θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα για τους Λονδρέζους και θα συμβάλει στην κληρονομιά της UPS στην βιωσιμότητα».

Ένα βασικό μέρος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η χρήση επιτόπιων μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας. Παρόλο που νέες μπαταρίες έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το στάδιο, προβλέπεται ότι στο μέλλον αυτές θα μπορούσαν να είναι μπαταρίες δεύτερης διάρκειας που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε ένα ΗΟ της UPS.

Μαζί με το «έξυπνο» δίκτυο, αυτό θα ανοίξει το δρόμο προς μια στρατηγική υποδομής της UPS ΗΟ, η οποία μπορεί να αξιοποιήσει δυναμικά μια συμβατική αναβάθμιση ισχύος, ένα έξυπνο δίκτυο, αποθήκευση σε τοπικό επίπεδο και σε πολλές περιπτώσεις τοπική παραγωγή ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της ηλιακής και άλλων εναλλακτικών πηγών.

«Οι προηγούμενες εργασίες μας για τα ηλεκτρικά φορτηγά οχήματα έδειξαν ότι οι τοπικοί περιορισμοί στην υποδομή δικτύου αποτελούν ένα από τα βασικά εμπόδια για την ανάπτυξή τους σε μεγάλη κλίμακα», δήλωσε η Tanja Dalle-Muenchmeyer, διαχειριστής προγράμματος ηλεκτρικών μεταφορών στη Cross River Partnership.

«Πρέπει να βρούμε πιο έξυπνες λύσεις για την ηλεκτρική φόρτιση οχημάτων αν θέλουμε να επωφεληθούμε από τη σημαντική ποιότητα του αέρα και τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρουν αυτά τα οχήματα και πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια τέτοια λύση».

Η UPS έχει μια μακρά ιστορία με ηλεκτρικά οχήματα, αφού πρώτα τα εισήγαγε στο στόλο της στη δεκαετία του 1930 και επανάφερε τα σύγχρονα ηλεκτρικά οχήματα το 2001. Σήμερα, η UPS διαθέτει περισσότερα από 300 ηλεκτρικά οχήματα και περίπου 700 υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α.

Η εταιρεία πρόσφατα παρήγγειλε 125 νέους πλήρως ηλεκτρικούς Semi tractors που θα κατασκευαστούν από την Tesla το 2019, μία από τις μεγαλύτερες παραγγελίες μέχρι σήμερα. Επιπλέον, τον περασμένο Σεπτέμβριο, η UPS ανακοίνωσε ότι θα γίνει ο πρώτος εμπορικός πελάτης στις Η.Π.Α. που θα χρησιμοποιεί τρία ηλεκτρικά φορτηγά μέσης κατανάλωσης από τη μάρκα Daimler Trucks Fuso, που ονομάζεται eCanter.

 

(liberal.gr )