«Υπερφόρτωση» στις Υπηρεσίες της ΔΕΗ από τις Αιτήσεις για το Kοινωνικό Oικιακό Tιμολόγιο

«Υπερφόρτωση» στις Υπηρεσίες της ΔΕΗ από τις Αιτήσεις για το Kοινωνικό Oικιακό Tιμολόγιο
energia.gr
Τρι, 5 Οκτωβρίου 2010 - 17:44
Υπερπληθώρα αιτήσεων αντιμετωπίζουν οι υπηρεσίες της ΔEH, όχι μόνο από τις αιτήσεις για τα φωτοβολταϊκά, αλλά και από αυτές για την ένταξη στο Kοινωνικό Oικιακό Tιμολόγιο (KOT). Σημειώνεται ότι η ενημέρωση των καταναλωτών γίνεται μέσω μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 2109298000
Υπερπληθώρα αιτήσεων αντιμετωπίζουν οι υπηρεσίες της ΔEH, όχι μόνο από τις  αιτήσεις για τα φωτοβολταϊκά, αλλά και από αυτές για την ένταξη στο Kοινωνικό Oικιακό Tιμολόγιο (KOT). Σημειώνεται ότι η ενημέρωση των καταναλωτών γίνεται μέσω μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 2109298000 begin_of_the_skype_highlighting                 2109298000        end_of_the_skype_highlightin

Έτσι,  μετά τις περίπου 5,5 χιλιάδες των αγροτών πέραν των 7.000 εμπορικών που προϋπήρχαν και των 1.300 περίπου για στέγες, περίπου 1,2 εκατομμύριο καταναλωτές είναι οι πιθανοί δικαιούχοι του ΚΟΤ. Καθώς οι πρώτες 150 αιτήσεις για ένταξη στο KOT κατατέθηκαν ήδη, η Επιχείρηση προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες, προχώρησε στην πρόσληψη 300 ατόμων στα περιφερειακά της γραφεία.

Tο προσωπικό αυτό θα αναλάβει την υποδοχή των αιτήσεων, την ενημέρωση των καταναλωτών μέσω της παραπάνω γραμμής, αλλά και τη διασταύρωση των στοιχείων με το Taxis σχετικά με το εισόδημα των αιτούντων.