Η εξαγορά της Κωτσόβολος μπορεί να θεωρηθεί και ως κίνηση “ματ”, καθώς βοηθάει τη ΔΕΗ να εξοικονομήσει περίπου 100 εκατ. ευρώ. Χωρίς την κίνηση αυτή, η Επιχείρηση θα έπρεπε να διαθέσει το συγκεκριμένο ποσό για τη διαμόρφωση ενός δικτύου logistics, των σχετικών υποδομών, και των πληροφορικών συστημάτων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους. Εντούτοις, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα έτοιμο δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων, αποθηκών, και τοπικών συνεργατών για τεχνική υποστήριξη. Δεν πρέπει κανείς να ξεχνά και τα 97 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, με τα 27 να είναι megastores. Πέραν αυτών, το brand Κωτσόβολος έχει αυτό καθαυτό μία ιδιαίτερη αξία για την ελληνική λιανική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η στρατηγική της ΔΕΗ ακολουθεί τα παραδείγματα άλλων μεγάλων παρόχων ενέργειας στην Ευρώπη, οι οποίοι στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς την προσφορά ολοκληρωμένης σειράς προϊόντων και υπηρεσιών για τους καταναλωτές. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Électricité de France (EDF), του αντίστοιχου κρατικού παρόχου στη Γαλλία. Η EDF συνεργάζεται με την εταιρεία BOXT για την αγορά νέων λεβήτων, σε συνδυασμό με “έξυπνα” συστήματα φωτισμού. Οι ευρωπαίοι πάροχοι επενδύουν ιδιαίτερα στο κομμάτι των “έξυπνων” λύσεων για οικιακούς χρήστες, καθώς τα συστήματα αυτά επιτυγχάνουν ταυτόχρονα εξοικονόμηση στην κατανάλωση και ευκολία στη χρήση.