Καθαρότερα αυτοκίνητα φαίνεται πως επιλέγουν οι Ευρωπαίοι, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος (ΕΕΑ), τα νέα οχήματα που αγοράστηκαν το 2012 έχουν 9% λιγότερους ρύπους από ότι το 2009 και εκλύουν 132,2 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα.

Καθαρότερα αυτοκίνητα φαίνεται πως επιλέγουν οι Ευρωπαίοι, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος (ΕΕΑ), τα νέα οχήματα που αγοράστηκαν το 2012 έχουν 9% λιγότερους ρύπους από ότι το 2009 και εκλύουν 132,2 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα.

Την ίδια στιγμή, ο οργανισμός αναμένει περαιτέρω μείωση των ρύπων των αυτοκινήτων ως το 2020 στα 95 γρ./χλμ. Βεβαίως, τονίζεται ότι η τάση αυτή δεν οφείλεται μόνο στις προτιμήσεις και στον φιλοπεριβαλλοντικό χαρακτήρα των καταναλωτών, αλλά και στις βελτιώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Επίσης, αίσθηση προκαλεί η αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από 700 το 2010 σε 14.000 το 2012, που δείχνει ότι σιγά-σιγά γίνεται αποδεκτή η συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη.

Τέλος, ο EEA καταγράφει αύξηση στο μερίδιο των ντιζελοκίνητων οχημάτων, που αντιστοιχούσαν στο 55% των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το 2012. Ο οργανισμός σημειώνει ότι τα ντιζελοκίνητα έχουν μεν χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, όμως παράγουν υψηλότερες εκπομπές άλλων αερίων, π.χ. διοξειδίου του αζώτου.