ΕΛΤΑ- Ενέργεια: «Προμηθευτής Ηλεκτρικής Ενέργειας με Υψηλή Ποιότητα και Ανθρώπινο Χαρακτήρα»

ΕΛΤΑ- Ενέργεια: «Προμηθευτής Ηλεκτρικής Ενέργειας με Υψηλή Ποιότητα και Ανθρώπινο Χαρακτήρα»
energia.gr
Τρι, 12 Σεπτεμβρίου 2017 - 09:25
«Δεν διεκδικούμε τον ρόλο του φθηνότερου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά αυτού που προσφέρει πολύ καλή εξυπηρέτηση και αμείβεται ανάλογα». Τη διευκρίνιση για τα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας των ΕΛΤΑ, έκανε ο γενικός διευθυντής της Επιχειρησιακής Μονάδας Ηλεκτρικής Ενέργειας των ΕΛΤΑ, Άγγελος Πρωτοψάλτης

«Δεν διεκδικούμε τον ρόλο του φθηνότερου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά αυτού που προσφέρει πολύ καλή εξυπηρέτηση και αμείβεται ανάλογα». Τη διευκρίνιση για τα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας των ΕΛΤΑ, έκανε ο γενικός διευθυντής της Επιχειρησιακής Μονάδας Ηλεκτρικής Ενέργειας των ΕΛΤΑ, Άγγελος Πρωτοψάλτης, μιλώντας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 82ης ΔΕΘ, με θέμα «ΕΛΤΑ, η επόμενη ημέρα στη ηλεκτρική ενέργεια».

Σύμφωνα με τον κ. Πρωτοψάλτη, τα ΕΛΤΑ θα προσφέρουν έκπτωση συνέπειας 10% που θα υπολογίζεται σε εκκαθαριστικό λογαριασμό, αν έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα οι τρεις έναντι και ο εκκαθαριστικός που προηγήθηκε. Ξεκαθάρισε ωστόσο ότι η τιμολόγηση θα είναι μηνιαία, δίνοντας ως παράδειγμα τα οικιακά τιμολόγια που θα έχουν 3 μηνιαίους λογαριασμούς έναντι και έναν εκκαθαριστικό για τις χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας.

Η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται σε όλα τα καταστήματα και πρακτορεία ΕΛΤΑ, με πληροφοριακό σύστημα που, όπως είπε ο κ. Πρωτοψάλτης, «επιτρέπει την συμβασιοποίηση αλλά και ότι χρειάζεται ο πελάτης μας στην συνέχεια, από οποιοδήποτε σημείο εξυπηρέτησης ΕΛΤΑ».

Παράλληλα, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και λήψης αιτήσεων 11-135 όπως και στην ιστοσελίδα www.eltaenergeia.gr ενώ στο «πλευρό» τους βρίσκονται και οι ταχυδρόμοι οι οποίοι, «κάθε μέρα περπατάνε όλη την Ελλάδα». «Απόλυτη προτεραιότητά μας άλλωστε», πρόσθεσε ο κ.Πρωτοψάλτης, «είναι η ανθρώπινη επικοινωνία με τους πελάτες μας».

Στην ομιλία του εξήγησε ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία αποφάσισαν να αναπτύξουν την δραστηριότητα του προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας γιατί, μεταξύ άλλων, έχουν ήδη ανεπτυγμένα όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά ενός φορέα- προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

«Η ηλεκτρική ενέργεια, για τον σύγχρονο άνθρωπο, είναι «σημαντικό αγαθό διαβίωσης». Ο επιχειρηματικός χαρακτήρας των ΕΛΤΑ δίνει την σιγουριά στους καταναλωτές ότι θα αντιμετωπισθεί σαν τέτοιο».

Τα ΕΛΤΑ- Ενέργεια, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, θεωρούν ότι ο ρόλος του προμηθευτή είναι να παρέχει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα, με ανθρώπινο χαρακτήρα, να λειτουργεί με κοινωνική ευαισθησία, να παρέχει τις υπηρεσίες του στους καταναλωτές με λογικό αντάλλαγμα και να αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες που θα υποστηρίζουν την ορθολογική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Για τον κ. Πρωτοψάλτη, στα βασικά χαρακτηριστικά της ανοιχτής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας είναι η παύση του κρατικού μονοπωλίου, καθώς οι πελάτες της ΔΕΗ πρέπει να είναι λιγότεροι από το 50% του συνόλου (ενεργειακά) έως το 2020, ο διαχωρισμός ρόλων παραγωγού- διαχειριστή δικτύων (ΑΔΜΗΕ και ΔΕΔΔΗΕ) και προμηθευτή και η λειτουργία αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας - ΛΑΓΗΕ.

Όσον αφορά τον ρόλο του προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, για τα ΕΛΤΑ- Ενέργεια έχει προσδιοριστεί ότι πρέπει να εκπροσωπεί τους καταναλωτές που τον επέλεξαν στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και δεν αποτελεί προαπαιτούμενο να ασκεί την δραστηριότητα του παραγωγού ηλεκτρικής ενέργειας.

«Παράλληλα, πρέπει να διενεργεί με αξιοπιστία τις αναγκαίες οικονομικές συναλλαγές τόσο με τους φορείς της αγοράς όσο και με τους καταναλωτές που εκπροσωπεί, να τιμολογεί με διαφάνεια και σαφήνεια, τόσο την παρεχόμενη ενέργεια όσο και τις λοιπές ρυθμιζόμενες και υπέρ τρίτων χρεώσεις, να ενημερώνει ουσιαστικά τους πελάτες του για όλα τα σχετικά με την ηλεκτρική ενέργεια θέματα και να εξυπηρετεί κάθε σχετική ανάγκη ή επιθυμία των πελατών του πέραν της σύμβασης εκπροσώπησης» κατέληξε ο κ. Πρωτοψάλτης.