Την επέκταση της εταιρείας «Φυσικό Αέριο Αττικής» σε όλη τη
χώρα ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης ο Γενικός Διευθυντής της κ.
Γιάννης
Μητρόπουλος. Όπως επεσήμανε η εταιρεία διεισδύει επίσης στην αγορά
ηλεκτρικής ενέργειας και από την 1η Ιανουαρίου 2018, θα μπορεί να
προσφέρει ενεργειακά πακέτα ρεύματος και φυσικού αερίου. Παράλληλα,
ανακοινώθηκε η παροχή δωρεάν υπηρεσιών εξυπηρέτησης και ασφάλισης σε νοικοκυριά
και επιχειρήσεις. Για την υλοποίηση της στρατηγικής της, το «Φυσικό Αέριο
Αττικής» έχει συνάψει μια σειρά σημαντικών συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες
διαφορετικών κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι η Vodafone, η τράπεζα Alpha Bank,
η EuropeAssistance και η ασφαλιστική εταιρεία Interamerican.
Οι υπηρεσίες της «Φυσικό Αέριο Αττικής» θα διατίθενται και
από το δίκτυο της Vodafone. Η συνεργασία με την Alpha Bank αφορά στην ένταξη
του Φυσικού Αερίου Αττικής στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος bonus.
Για κάθε ευρώ στον λογαριασμό ρεύματος οι καταναλωτές θα κερδίζουν τέσσερις
πόντους, τους οποίους θα μπορούν να εξαργυρώνουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα,
σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις.
Μέσω της συνεργασίας με την EuropeAssistance, οι πελάτες της
εταιρείας «Φυσικό Αέριο Αττικής» θα απολαμβάνουν υπηρεσίες καθημερινής βοήθειας
και προστασίας (όπως επείγουσα τεχνική βοήθεια σε έκτακτες βλάβες στο σπίτι ή
την επιχείρηση), ενώ η συνεργασία με τον όμιλο της Interamerican θα τους
προσφέρει ασφάλεια του περιεχομένου του σπιτιού τους σε περίπτωση κλοπής,
βλαβών ή καταστροφής (για ποσό έως και 3.000 ευρώ).
Οι πελάτες που θα επιλέξουν την συνδυαστική προσφορά
ρεύματος και αερίου θα λαμβάνουν δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς στον ίδιο φάκελο.
Το "άνοιγμα" στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και η επέκταση σε όλη τη
χώρα γίνεται ενόψει της απελευθέρωσης στην αγορά φυσικού αερίου από την 1η
Ιανουαρίου 2018, οπότε οι οικιακοί καταναλωτές αερίου αποκτούν τη δυνατότητα
επιλογής προμηθευτή.
Από τον Ιανουάριο θα ενεργοποιηθεί και η online εξυπηρέτηση
των πελατών της εταιρείας. Η Φυσικό Αέριο Αττικής έχει σήμερα 350.000
οικιακούς πελάτες, 6.500 επιχειρήσεις και 200 βιομηχανίες. Σημαντικό
άξονα της νέας στρατηγικής αποτελεί και η συνολική αναβάθμιση και εξέλιξη της
εμπειρίας εξυπηρέτησηςπου προσφέρει πλέον η εταιρεία στους πελάτες της,
μέσα από νέα συστήματα υποδομής, την παροχή καινοτόμων και εξατομικευμένων
υπηρεσιών και τον πρωτοποριακό λογαριασμό που θα απαντά ακόμα πιο στοχευμένα
και αποτελεσματικά στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.
«Πιστεύουμε πραγματικά ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα
αξίζουν να έχουν επιλογές και να λαμβάνουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας»,
τόνισε ο κ. Μητρόπουλος.Και πρόσθεσε: «Μέσα από όσα σχεδιάζουμε, δίνουμε
στην ουσία τη δυνατότητα στους πελάτες μας να απολαύσουν υπηρεσίες και προϊόντα
που ήταν μέχρι τώρα διαθέσιμα μόνο σε ώριμες αγορές, όπως αυτές της Δυτικής
Ευρώπης. Και αυτό είναι μια πραγματική και ουσιαστική καινοτομία».