Ειδικότερα, οι νέες αμαξοστοιχίες θα εξυπηρετούν εσωτερικές διαδρομές σε περιοχές της Καλαβρίας, του Λάτσιο, του Μολίζ, της Σαρδηνίας, της Σικελίας, της Τοσκάνης και της Βαλ Νταόστα.
Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της Trenitalia, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά την αγορά 135 υβριδικών τρένων, η εν λόγω επένδυση αγγίζει σχεδόν τα 960 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας την πλήρη ανανέωση του σιδηροδρομικού στόλου σε περιοχές που ακόμη η ηλεκτροκίνηση απουσιάζει.
Τα πρώτα 43 τρένα θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες αιχμής για μη ηλεκτροκίνητες γραμμές, με παντογράφο για ηλεκτροφόρες γραμμές και μπαταρίες για το last-mile μη ηλεκτροκίνητων γραμμών, αποφεύγοντας έτσι τη χρήση καυσίμου και τις σχετικές εκπομπές κοντά σε αστικά κέντρα.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και γενικό διευθυντή του ομίλου FS Italiane, Gianfranco Battisti, «η εν λόγω χρηματοδότηση συνεχίζει το επενδυτικό μας πλάνο για την ανανέωση του περιφερειακού σιδηροδρομικού στόλου, ο οποίος παραμένει μια από τις κορυφαίες προτεραιότητές μας».
Όπως είπε, «τα νέα τρένα θα είναι περιβαλλοντικά βιώσιμα και πολύ υψηλού επιπέδου, επιτρέποντας ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός στην αλλαγή των ταξιδιωτικών συνηθειών των μετακινούμενων στην Ιταλία.
Αναμένουμε επίσης την ανανέωση του περιφερειακού στόλου της Trenitalia, ώστε να καταστεί δυνατή η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 600 εκατ. τόνους ετησίως και η απομάκρυνση 400.000 αυτοκινήτων από τους δρόμους της Ιταλίας».
(metaforespress.gr)