Η βουλιμία του Έλον Μασκ για την ανακάλυψη νέων ορίων στις φιλοδοξίες του δεν έχει τέλος. Η Tesla Energy θέτει ολοένα και πιο μεγαλεπήβολους στόχους και επιδιώκει να ξεφύγει από τη διασύνδεση της επωνυμίας της ακραιφνώς με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζει.

Το νέο όραμά της είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ηλιακή ενέργεια. Tα φωτοβολταϊκά πάνελ της εταιρείας, που λειτουργούν υπό την σκέπη της Megapack Storage προσφέρονται στο 1,49 δολάριο το watt και κατάφεραν να εγγράψουν το α΄τρίμηνο κερδοφορίας τους, μόλις ένα έτος αφότουεμφανίστηκαν στην αγορά.

Στην έκθεση των τριμηνιαίων εσόδων της, η Tesla ενέγραψε κέρδη ύψους 6 δισ. δολαρίων, εκ των οποίων τα 5,2 δις. προήλθαν από τις δραστηριότητές της στην κατρασκευή πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ η παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας ανήλθε σε 370 εκατ. Όπως εκτιμά η διοίκηση της αμερικανικής εταιρείας, οι δραστηριότητές της στην ενέργεια θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών εσόδων της Tesla, στο μέλλον, από μόλις 6% σήμερα.

Στο πλαίσιο αυτό, τα μοντέλα της Tesla διακρίνονται για την υψηλή απόδοση των ηλεκτρικών συνόλων και τα high tech συστήματα. Σύντομα, θα εξοπλιστούν με μία νέα γενιά μπαταριών που θα αλλάξουν τα δεδομένα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και θα εγείρουν νέα όρια στον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αίτηση που κατέθεσε τον Ιούνιο, στις ρυθμιστικές αρχές της Βρετανίας, προκειμένου να αποκτήσει άδεια παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα.

Ο Έλον Μάσκ δήλωσε πως το μέλλον της αειφόρου ενέργειας βρίσκεται σε τρία πράγματα: την παραγωγή αιολικής-ηλιακής ενέργειας, στην αποθήκευση μπαταριών και στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης στις Μεταφορές. Όλα αυτά η Tesla θα τα επιταχύνει!

Ο πολυσχιδής και ενίοτε αμφιλεγόμενος ισχυρός άνδρας της Tesla επιδιώκει να επιταχύνει τις δράσεις της εταιρείας του στην βιώσιμη ενέργεια, αλλά αρνείται πως απώτερος στόχος του είναι να συντρίψει  τον ανταγωνισμό.

Ορισμένοι αναλυτές στην αγορά εικάζουν πως  η κατασκευή μπαταριών είναι το πιο σημαντικό πλεονέκτημα που διαθέτει  σήμερα η εταιρεία του Μάσκ έναντι των παραδοσιακών ισχυρών της αυτοκινητοβιομηχανίας.