Η Renault ενδέχεται να χρειαστεί να προβεί σε μεγαλύτερες περικοπές από εκείνες που είχαν καθορισθεί στο αρχικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της εταιρείας, δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Λούκα ντε Μέο, αναφέρει το Reuters

Οι νέες περικοπές, αν τελικά αποφασισθούν, θα απομακρύνουν τον κίνδυνο να δημιουργηθούν και άλλες οικονομικές ζημίες στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία που ελέγχει και τις μάρκες Dacia, Nissan και Mitsubishi.

O Λούκα ντε Μέο, πρώην ανώτατο στέλεχος της Volkswagen, που ανέλαβε καθήκοντα CEO τον Ιούλιο, ενημέρωσε τα συνδικάτα και το προσωπικό ότι η δημιουργία μετρητών και η αποκατάσταση της κερδοφορίας είναι άμεση προτεραιότητα.

"Ο στόχος είναι να επιστρέψουμε στο σωστό δρόμο και να επιλύσουμε τα πιο πιεστικά μας προβλήματα το συντομότερο δυνατό: ταμείο και κόστος. Αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε περισσότερο από ό, τι είχε προγραμματιστεί με τις προσπάθειές μας για μείωση του κόστους", είπε.

Η Renault αναγνώρισε τον Μάιο ότι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της ήταν μη ρεαλιστικές και ανακοίνωσε σχέδια για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας, συρρίκνωση της παραγωγής και αναδιάρθρωση γαλλικών εργοστασίων σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης 2 δισ. ευρώ.

Tο αρχικό πρόγραμμα προβλέπει ένα νέο πρόγραμμα οργάνωσης των τεσσάρων μαρκών που το απαρτίζουν, με την μετεξέλιξή τους σε ξεχωριστές επιχειρησιακές μονάδες: Renault, Dacia, Alpine κι ένα νέο Οργανισμό, που θα αφορά στις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας.

Στόχος είναι η κάθε επιχειρησιακή μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή.

To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.

Ο νέος CEO Λούκα ντε Μέο και εμπνευστής του πρόσφατου σχεδίου αναδιάρθρωσης, έχει γεννηθεί το 1967 στο Μιλάνο και είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Luigi Bocconi Commercial University του Μιλάνου. Έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο του αυτοκινήτου.

H καριέρα του ξεκίνησε στην Renault, πριν μεταβεί στην Toyota Ευρώπης, και μετά στη Fiat, όπου και ανέλαβε τη διοίκηση των Lancia, Fiat και Alfa Romeo.

Το 2009, προσχώρησε στο VW Group, ως διευθυντής Marketing των επιβατικών οχημάτων της VW, αλλά και όλου του VW Group. Αργότερα, το 2012, κέρδισε μια θέση μέλους στο Διοικητικό Συμβούλιο, ως υπεύθυνος Πωλήσεων και Marketing της Audi AG.

Από την 1η Νοεμβρίου του 2015, μέχρι τον Ιανουάριο του 2020, ήταν πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Seat, μέλος των Εποπτικών Συμβουλίων των Dugati και Lamborghini, αλλά και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του VW Group στην Ιταλία.