Η Ford ανακοίνωσε ότι μπαίνει στην κατασκευή μπαταριών δεσμεύοντας ένα εργοστάσιο ισχύος 60 GWh στις ΗΠΑ ως μέρος μιας κοινοπραξίας με την SK Innovation της Κορέας. Πριν από λίγα χρόνια, η Ford δεν προέβλεπε μεγάλη αξία στην παραγωγή κυψελών μπαταριών, αλλά πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η αυτοκινητοβιομηχανία στραφεί πλήρως στην ηλεκτρική μετάβαση και αν θέλεις να παράγεις ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλο αριθμό, θα πρέπει να εξασφαλίσεις  και μια μεγάλη επάρκεια σε μπαταρίες.

Μετά τη συνεργασία της Tesla με την Panasonic, αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες προχώρησαν σε συνεργασίες με κατασκευαστές μπαταριών για την περαιτέρω εξασφάλιση του εφοδιασμού.

Για παράδειγμα, η GM συνεργάστηκε με την LG Energy Solutions για την πλατφόρμα μπαταριών Ultium.

Τώρα η Ford ανακοινώνει τη δική της κοινοπραξία με την SK Innovation για την παραγωγή στοιχείων μπαταρίας στις ΗΠΑ:
«Η Ford και η SK Innovation ανακοίνωσαν σήμερα ότι έχουν υπογράψει ένα μνημόνιο για τη δημιουργία μιας κοινής επιχείρησης - που θα ονομάζεται BlueOvalSK - για την παραγωγή περίπου 60 GWh ετησίως σε συσσωρευτές έλξης και μονάδες συστοιχίας, ξεκινώντας από τα μέσα της δεκαετίας, με δυνατότητα επέκτασης."

Η ανακοίνωση έρχεται αμέσως μετά την αποκάλυψη του Ford F-150 Lightning και λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση μιας νέας επένδυσης μπαταριών με την επωνυμία "Ford Ion Park".

Η Ford προβλέπει ότι θα χρειαστεί περίπου 240 GWh μπαταρίας ετησίως έως το 2030 και αυτή η νέα συνεργασία θα τους βοηθήσει να φτάσουν εκεί.
Ωστόσο, η ανακοίνωση της εταιρείας για τη νέα κοινοπραξία αναφέρει την επένδυση της Ford στη Solid Power, μια Startup μπαταριών στερεάς κατάστασης που στοχεύει να φέρει τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης της επόμενης γενιάς στην παραγωγή επίσης περίπου στα μέσα της δεκαετίας.
Η Ford συμμετείχε πρόσφατα σε έναν γύρο επενδύσεων ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων στο Solid Power.