Η Renault παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα πέρυσι ως αποτέλεσμα της έλλειψης chip. Τον Σεπτέμβριο, η συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners προέβλεψε ότι η έλλειψη chip θα κόστιζε στην αυτοκινητοβιομηχανία 210 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
«Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αρκετά περίπλοκη», είπε ο ντε Μέο στο CNBC. Τόνισε ότι η Renault αναμένει ότι η κρίση τσιπ θα γίνει λιγότερο σοβαρή φέτος, προσθέτοντας ότι μια «κανονική κατάσταση» θα πρέπει να επαναληφθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Τα σχόλιά του έγιναν καθώς η Renault ανέφερε καθαρά κέρδη 888 εκατομμυρίων ευρώ (1 δισεκατομμύριο δολάρια) για το 2021 την Παρασκευή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι το λειτουργικό της περιθώριο 3,6% την τοποθετεί δύο χρόνια μπροστά από το δικό της σχέδιο «αναζωογόνησης της επανάστασης». «Η Renault επέστρεψε σε ανοδική τροχιά», είπε ο ντε Μέο.
(από naftemporiki.gr)