Τα στοιχεία αναδεικνύονται στη νέα καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τίτλο "Τρέφοντας την Ελπίδα", η οποία έχει ως στόχο να προβάλει τον κομβικό ρόλο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη χρηματοδότηση ανθρωπιστικών δράσεων. Η επισιτιστική ασφάλεια αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διεθνής κοινότητα. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση για τις Επισιτιστικές Κρίσεις (GRFC) του 2023, ο αριθμός των ατόμων

που αντιμετωπίζουν οξεία επισιτιστική ανασφάλεια σε 59 χώρες ανέρχεται σε 281,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας ανησυχητική αύξηση.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης και ήδη από το 2010, έχει στηρίξει εκατομμύρια άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε επαρκή, ασφαλή και θρεπτική τροφή. Ενδεικτικό της δέσμευσης της ΕΕ στην αντιμετώπιση της επισιτιστικής ανασφάλειας, αποτελεί το γεγονός ότι, μόνο κατά το 2023, διέθεσε 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ για την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας, συμπεριλαμβανομένης της επισιτιστικής και η σημαντική αυτή συμβολή επιβεβαιώνει παράλληλα και την ηγετική θέση της ΕΕ στον τομέα της παγκόσμιας αναπτυξιακής βοήθειας.

Η καμπάνια "Τρέφοντας την Ελπίδα", έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και την κατανόηση του ανθρωπιστικού έργου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επικεντρώνοντας σε βασικές περιοχές παρέμβασης, όπως το Μπαγκλαντές, το Τσαντ και η Υεμένη, η καμπάνια θα αξιοποιήσει αφηγήσεις ανθρώπινου ενδιαφέροντος και προσωπικές μαρτυρίες ώστε να αναδείξει τον άμεσο αντίκτυπο της βοήθειας της ΕΕ σε άτομα και κοινότητες. Μέσω αυτής της προσέγγισης, στόχος είναι να καλλιεργηθεί μια ισχυρότερη σύνδεση μεταξύ των Ευρωπαίων πολιτών και των ανθρωπιστικών αξιών που πρεσβεύει η Ένωση, ενισχύοντας ταυτόχρονα την υποστήριξη για το κρίσιμο έργο που υλοποιείται.

Την καμπάνια στηρίζουν καταξιωμένοι σεφ όπως οι Γιώργος Τσούλης και Πάνος Ιωαννίδης, οι οποίοι θα μεταφέρουν με τον δικό τους τρόπο τα μηνύματα στο ελληνικό κοινό. Επιπλέον, η σύμπραξη με κινηματογραφικά φεστιβάλ σε ολόκληρη την Ευρώπη θα διευρύνει την εμβέλεια της καμπάνιας, προσεγγίζοντας ένα κοινό με αυξημένη ευαισθητοποίηση σε θέματα κοινωνικής δικαιοσύνης και παγκόσμιας αλληλεγγύης.

«Στόχος της καμπάνιας 'Τρέφοντας την ελπίδα' είναι να αναδείξει τις ανθρώπινες ιστορίες πίσω από τα στατιστικά στοιχεία της ανθρωπιστικής βοήθειας», δήλωσε ο Ζαχαρίας Γιακουμής, Επικεφαλής Επικοινωνιών στο Τμήμα Ανθρωπιστικής Βοήθειας της ΕΕ. "Μέσω αυτών των ιστοριών, επιδιώκουμε να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για το σωτήριο έργο της Ε.Ε. σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε όλο τον κόσμο."