Ήταν μία αξέχαστη βραδιά. Η μουσική πανδαισία περιλάμβανε βαλς του Γιόχαν Στράους, την εισαγωγή του Ροσίνι στον Γουλιέλμο Τέλο και το εμβατήριο του Στράους «Ραντέτζλι», με τη συμμετοχή των θεατών, όπως γίνεται στη Βιέννη κάθε πρωτοχρονιά.
Ο σολίστ Γκουΐντο, μόλις 19 ετών (εγεννήθη το 2005 στο Σάν Πάολο) άρχισε να παίζει βιολί από πέντε ετών, έκανε ντεμπούτο σε συμφωνική ορχήστρα το 2018 κι υπήρξε ο πρώτος Βραζιλιάνος βιολιστής που προσεκλήθη και μετέσχε στον διεθνή διαγωνισμό βιολιού του Γιαχούντι Μενουχίν, στη Γενεύη, κερδίζοντας δύο βραβεία. Σήμερα συνεχίζει της μουσικές σπουδές στην Ακαδημία του Κρόνμπεργκ της Γερμανίας και αναπτύσσει διεθνή καριέρα και αξιόλογη δισκογραφία. Στ’ «Ανκόρ» της βραδιάς, μύησε το κοινό στην σύγχρονη Βραζιλιάνικη, σοβαρή μουσική. Εξόχως .
Η 25μελής Κρατική ορχήστρα Αθηνών μόνη, χωρίς μαέστρο και με πρώτο βιολί, τον Γιώργο Μανδύλα, διεκρίθη όχι μόνο για τα έγχορδα (βιόλα και βιολοντσέλα) αλλά κυρίως στα πνευστά, με τα δύο κόρνα και το φαγκότο (ονόματα των μουσικών στην διάθεση των αναγνωστών).
Προ της συναυλίας, μίλησε ο Μητροπολίτης Ύδρας-Αιγίνης-Σπετσών κ. Ιερόθεος, που έκανε το απολογισμό του παρελθόντος έτους, για το Υδραίικό νοσοκομείο ΚΟΥΛΟΥΡΕΙΟΝ, χάριν του οποίου διετέθησαν τα έσοδα της συναυλίας, όπως κάθε χρόνο. Ο Υδραίος ιατρός κ. Μανίκης παρουσίασε τον εκσυγχρονισμό των ιατρείων, με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.
Πρόβλημα του νοσοκομείου αποτελεί το κόστος στέγασης των νοσηλευτών και ιατρών , για τους οποίους δεν επαρκή ο γλίσχρος μισθός του κ. Αδώνιδος αλλ’ ως είπε κι ο Δεσπότης: «Είθε, ο Θεός να εισακούσει τις παρακλήσεις μας και βρεθεί χριστιανός να μας κληροδοτήσει κάποιο ακίνητο».
Το νοσοκομείο της Ύδρας συντηρείται από την Εκκλησία, για τον λαό της και τους πολυπληθείς, ξένους επισκέπτες της ιστορικής νήσου. Αν ζούσε σήμερα ο Μπραμς δεν θα πέθαινε απ’ το πάγκρεας.