Όπως είπε η εταιρεία αναμένει ότι το ποσό αυτό θα διαμορφωθεί από 198-205 εκ. ευρώ, το οποίο και αποτελεί την πρόβλεψη που σχημάτισε στον ισολογισμό του πρώτου εξαμήνου.
Η διοίκηση της Motor Oil προβλέπει «ικανοποιητικά αποτελέσματα» και για το δεύτερο μισό της φετινής χρήσης, συνεκτιμώντας -μεταξύ άλλων- όσον αφορά την βασική δραστηριότητα της διύλισης τον υψηλό βαθμό απασχόλησης (utilization rate) του Διυλιστηρίου των Αγίων Θεοδώρων δεδομένου ότι δεν προβλέπονται σημαντικές εργασίες συντήρησης των επιμέρους μονάδων του φέτος. Επίσης θετική είναι η συμβολή στα μεγέθη της εταιρείας της αυξημένης ζήτησης στην ελληνική αγορά λόγω της πολύ καλής τουριστικής περιόδου.
Σχετικά με το τάνκερ Σουνιο, το οποίο μεταφέρει φορτίο της Μοτορ Οιλ, σημείωσε ότι μετά από πολιτικές παρεμβάσεις έγινε δεκτό από τους Χούθι να επιτρέψουν την επισκευή του πλοίου.
Υπενθυμίζεται ότι το υπό ελληνική σημαία πετρελαιοφόρο «Sounion» δέχθηκε επίθεση από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης, στα ανοικτά του λιμανιού της Χοντέιντα, πόλη της Υεμένης η οποία ελέγχεται από τους Χούθι. Το «Sounion» μεταφέρει 150.000 τόνους αργού πετρελαίου και είναι ακινητοποιημένο εκεί.
Όπως είπε ο κ. Τζαννετάκης, η καθυστέρηση της άφιξης του τάνκερ αναμένεται να δημιουργήσει μια πίεση στο cash flow το Σεπτέμβριο, αλλά όχι κάτι σημαντικό.
Σχετικά με τις τιμές στο φυσικό αέριο TTF σχολίασε ότι η ανοδική τους τάση, ακόμη και αν υπάρχει πληρότητα στις αποθήκες φυσικού αερίου στην Ευρώπη, οφείλεται σε φόβους για ενδεχόμενη έλλειψη φυσικού αερίου το χειμώνα.
(από mononews.gr)