ισχύ 1-2MW. Είναι η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρεία κατασκευάζει ακτοπλοϊκά πλοία που λειτουργούν με μεθανόλη ως μοναδικό καύσιμο, σύμφωνα με την Wuhan Innovation.
Η εταιρεία δεν διευκρίνισε αν το καύσιμο για τα σκάφη αυτά θα είναι πράσινη μεθανόλη ή μεθανόλη ορυκτής προέλευσης, η οποία αντιπροσωπεύει το 95% της παγκόσμιας παραγωγής. Η μεθανόλη με βάση τα ορυκτά έχει υψηλότερες εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή της από ό,τι το συμβατικό πετρέλαιο ως καύσιμο - ειδικά σε αγορές όπου η εμπορική μεθανόλη παράγεται από άνθρακα, όπως συμβαίνει συχνά στην Κίνα. Η κινεζική κυβέρνηση ενθαρρύνει τη χρήση της μεθανόλης ως καυσίμου εν μέρει λόγω των χαμηλών εκπομπών της που σχετίζονται με την αιθαλομίχλη: όταν καίγεται, η ορυκτή μεθανόλη εκπέμπει πολύ λιγότερα σωματίδια, NOx και SOx στην καπνοδόχο, παρόλο που οι εκπομπές CO2 του κύκλου ζωής της είναι πολύ υψηλότερες.
Η Wuhan διαθέτει έναν στόλο φορτηγών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου διπλού καυσίμου που δραστηριοποιούνται σε παράκτιες και ποτάμιες διαδρομές και έχει ιστορικό καινοτόμων στοιχημάτων. Για παράδειγμα εχει έχει κατασκευάσει ένα ειδικά σχεδιασμένο πλοίο 10.000 τόνων που μπορεί να πλεύσει μέχρι το Luohuangzhen, στην ανάντη πλευρά του φράγματος των Τριών Φαραγγιών. Το ρηχό βύθισμα των τεσσάρων μέτρων του πλοίου είναι ικανό να περάσει μέσα από τον ανελκυστήρα πλοίων του φράγματος, σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο πλοίο της κατηγορίας χωρητικότητας του βάρους του. Η εταιρεία αναφέρει ότι αυτή η ναυτιλιακή σύνδεση με LNG είναι η πρώτη του είδους της και μειώνει την ανάγκη για πολλαπλές φορτηγίδες - εξοικονομώντας καύσιμα, χρόνο και κόστος.