σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ χρησιμοποιούνται προσαρμοσμένες κυρώσεις για την επιβολή ορίων στα περιθώρια.
Οι νεοεισερχόμενες στο χρηματιστήριο εταιρείες περιλαμβάνουν την Smart Solutions Ltd., έναν πάροχο εξαρτημάτων για τις δομές βαρύτητας του εργοστασίου Arctic LNG 2 - τις μονολιθικές βάσεις από σκυρόδεμα που συναρμολόγησε η Novatek στο Μούρμανσκ και επέπλεε στο εργοτάξιο στον Κόλπο του Ομπ. Η Smart Solutions φέρεται να ναύλωσε τα Audax και Pugnax, δύο πλοία μεταφοράς μονάδων που οι ΗΠΑ έχουν ήδη συμπεριλάβει στη μαύρη λίστα.
Το Υπουργείο Οικονομικών επέβαλε επίσης κυρώσεις σε μια θυγατρική της Novatek στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που οι ΗΠΑ έχουν συνδέσει με τις κυρώσεις του Arctic LNG 2. Σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών, η New Transshipment FZE της Novatek φέρεται να κατέχει τέσσερα σκιώδη πλοία μεταφοράς LNG που αγοράστηκαν για να παραλάβουν τα απαγορευμένα φορτία του Arctic LNG 2.
Οι νέες εισηγμένες εταιρείες των ΗΑΕ περιλαμβάνουν τη New Transshipment και τέσσερις εταιρείες συμμετοχών πλειοψηφικής ιδιοκτησίας, LNG Alpha, Beta, Gamma και Delta Shipping. Αυτές οι εταιρείες κατέχουν τους αερομεταφορείς LNG North Air, North Mountain, North Way και North Sky, αντίστοιχα.
Τρία πλοία που υπόκεινται σε κυρώσεις που παρέλαβαν τις πρώτες αποστολές από το Arctic LNG 2 έχουν ακινητοποιηθεί στα ανοιχτά της ρωσικής ακτής του Ειρηνικού, μη μπορώντας να εκφορτώσουν τα φορτία τους που υπόκεινται σε κυρώσεις, σύμφωνα με αναλυτές πληροφοριών ανοιχτού κώδικα. Δεδομένων των σοβαρών προκλήσεων με την εύρεση οδών εξαγωγής, το Bloomberg αναφέρει ότι το Arctic LNG 2 αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή, λίγους μήνες μετά την έναρξή του.
Το εργοστάσιο LNG Yamal, που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά του Κόλπου του Οβ από το Arctic LNG 2, διευθύνεται από τον ίδιο φορέα εκμετάλλευσης, αλλά δεν υπόκειται σε κυρώσεις. Συνεχίζει να εξάγει ρωσικό LNG σε ευρωπαίους αγοραστές με ρυθμό περίπου 20 εκατομμυρίων τόνων ετησίως, το ίδιο ποσό με την ονομαστική χωρητικότητα του Arctic LNG 2.