Η πιστοποίηση «μηδενικού άνθρακα» του λιμανιού Weifang επιτεύχθηκε κυρίως με τη μετάβαση από τη χρήση ορυκτών καυσίμων, σύμφωνα με την China Electric Power News (CEPN). Έχει κατασκευάσει ένα σύστημα αιολικής ενέργειας για να παρέχει πράσινη ενέργεια για τις δραστηριότητές της και έχει αναπτύξει οχήματα που κινούνται με υδρογόνο για να αντικαταστήσουν φορτηγά που κινούνται με ορυκτά καύσιμα. Για «αναπόφευκτες εκπομπές», οι οποίες δεν διευκρινίστηκαν στην ανακοίνωση, το Weifang Port αγοράζει πιστοποιημένες πιστώσεις άνθρακα για να διασφαλίσει ότι το λιμάνι παραμένει «μηδενικών εκπομπών άνθρακα» ακόμη και κατά τις περιόδους αιχμής λειτουργίας, σύμφωνα με το CEPN.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία ευθύνεται για το 3% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, με τα λιμάνια να είναι ένας από τους βασικούς συντελεστές μαζί με τα πλοία που λειτουργούν με βαρύ μαζούτ. Σύμφωνα με αναφορές από το Yicai, ένα σημαντικό μέσο χρηματοοικονομικών ειδήσεων, η κατασκευή «λιμένων μηδενικού άνθρακα» γίνεται ένα καυτό θέμα στον τομέα των μεταφορών της Κίνας. Αυτόν τον μήνα το Tianjin Port ανακοίνωσε την ίδρυση του πρώτου τερματικού σταθμού «έξυπνου μηδενικού άνθρακα» στον κόσμο, το Huangshi New Port ενσωμάτωσε με επιτυχία ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας μηδενικού άνθρακα στις δραστηριότητές του και το λιμάνι Huanghua ξεκίνησε το πρώτο πιλοτικό έργο της Κίνας με μηδενικές εκπομπές άνθρακα για έναν τερματικό σταθμό άνθρακα. Αλλά το Weifang είναι το πρώτο που επιτύχει κατάσταση μηδενικού άνθρακα για ένα ολόκληρο λιμάνι.