και να τεθεί σε κοινοπραξία ήδη από αυτόν τον μήνα, δήλωσαν άτομα, τα οποία ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή το θέμα είναι ιδιωτικό.
Η συζήτηση για το δάνειο έρχεται καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία, μία από τις μεγαλύτερες της Κίνας, επιταχύνει τη στροφή της προς ένα πιο υψηλόβαθμο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, επιδιώκοντας να ενισχύσει την κερδοφορία καθώς εντείνει τις προσπάθειές της να ανταγωνιστεί τους τοπικούς ομολόγους της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η Geely έγινε βασικός κάτοχος της Volvo AB, ενός σουηδικού κατασκευαστή φορτηγών, λεωφορείων και μηχανημάτων έργων, πριν από έξι χρόνια, αφού αγόρασε το 100% της Volvo Car AB το 2010 από τη Ford Motor Co. επεκτείνοντας περαιτέρω τη διεθνή παρουσία της.
Η Geely μείωσε το μερίδιό της στη Volvo AB φέτος. Πούλησε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τις μετοχές της εταιρείας κατασκευής φορτηγών τον Απρίλιο, αν και παρέμεινε ως ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος.
Μια χούφτα διεθνείς τράπεζες αναμένεται να ηγηθούν της χρηματοδότησης, η οποία δεν έχει οριστικοποιηθεί και θα μπορούσε να αλλάξει καθώς συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις, πρόσθεσαν οι άνθρωποι.
Η Geely αρνήθηκε να σχολιάσει εσωτερικά επιχειρηματικά θέματα στο Bloomberg.