Η νέα συμφωνία αφορά την παράδοση 250.000 τόνων πράσινης μεθανόλης ετησίως στην Hapag-Lloyd. Θα αποτελείται από ένα μείγμα βιο- και συνθετικής μεθανόλης, διασφαλίζοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 70% σύμφωνα με το Hapag. Ως εταιρεία, η Hapag-Lloyd στοχεύει να μειώσει τις απόλυτες εκπομπές GHG του στόλου κατά περίπου το ένα τρίτο σε σύγκριση με το 2022. Σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα, η εταιρεία αναφέρει ότι η παραγγελθείσα ποσότητα πράσινης μεθανόλης μπορεί να εξοικονομήσει συνολικά έως και 400.000 τόνους Εκπομπές CO2e στις δραστηριότητες του στόλου ανά έτος.
Η Hapag πρόκειται να ξεκινήσει τη νέα της συνεργασία που ονομάζεται Gemini με τη Maersk. Και οι δύο εταιρείες έχουν φιλοδοξίες να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μετάβασης και τώρα και οι δύο έχουν μακροπρόθεσμες συμφωνίες προμήθειας με την Goldwind. Τον Νοέμβριο του 2023, η Maersk υπέγραψε μια συμφωνία απορρόφησης που ζητούσε ετήσιους όγκους 500.000 τόνων πράσινης μεθανόλης. Εκείνη την εποχή, η Maersk την αποκάλεσε την πρώτη μεγάλης κλίμακας συμφωνία απορρόφησης πράσινης μεθανόλης για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Οι πρώιμοι όγκοι της προμήθειας αναμένεται να ξεκινήσουν το 2026. Η Goldwind σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο πράσινης μεθανόλης δίπλα στο υπάρχον έργο της στο Hinggan League, στη βορειοανατολική Κίνα. Η Goldwind σχεδιάζει να παράγει τα καύσιμα χρησιμοποιώντας αιολική ενέργεια.