Η αναφορά προβλέπει ότι η εμπορευματοποίηση σε μεγάλη κλίμακα, των μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων και των αεροσκαφών eVTOL, αναμένεται ότι θα μειώσει το οικονομικό κόστος για την αγορά, αλλά και την πλήρη επιχειρησιακή χρήση τους, ενώ θα γίνουν πιο προσιτά σε μεγάλα κοινωνικά στρώματα.
Η CLAEA αναμένει ότι μέσα στα δύο ή τρία επόμενα χρόνια, οι μεγάλες πόλεις της Κίνας θα έχουν ολοκληρώσει την οργάνωση των δικτύων των αστικών εναέριων μεταφορών τους, ενώ θα υποστηρίζονται κατάλληλα οι υποδομές εδάφους για τα εναέρια οχήματα που θα δραστηριοποιούνται εντός της λεγόμενης οικονομίας χαμηλού ύψους. ΑΠΕ-ΜΠΕ