που είδε τον πρωθυπουργό Michel Barnier να απομακρύνεται, όταν ο διαπραγματευτής του Brexit χρησιμοποίησε αμφιλεγόμενα ειδικές εξουσίες για να επιβάλει τον προτεινόμενο προϋπολογισμό του χωρίς ψηφοφορία. Η γενική αναταραχή εκεί έφερε το τίμημά της στη γαλλική αγορά αυτοκινήτων γενικότερα, η οποία είδε πτώση των πωλήσεων κατά 12,7% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο κακά νέα για τους Γάλλους φίλους των αυτοκινήτων - οι κατηγορίες υβριδικών και PHEV παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη τον Νοέμβριο, με αύξηση 34%. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία έφτασαν σε ένα σημαντικό ορόσημο, φτάνοντας το 15% των συνολικών πωλήσεων ... με το Renault 5 E-Tech να είναι ο ξεκάθαρος νικητής σε αυτόν τον αγώνα πωλήσεων.
Ναι, το Renault 5 παίρνει μια μικρή ώθηση από το γεγονός ότι είναι το νέο αυτοκίνητο στην αγορά (αυτός είναι ο πρώτος πλήρης μήνας πωλήσεών του, άλλωστε), αλλά τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, παρ' όλα αυτά: Η Renault πούλησε συνολικά 3.316 από τα R5 E-Tech hot hatch EVs τον περασμένο μήνα, γεγονός που δείχνει ότι το νέο 5 έχει ξεκινήσει εξαιρετικά στην εγχώρια αγορά.
Για σύγκριση, το Tesla Model Y - το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο - παρέδωσε «μόλις» 3.175 μονάδες εν μέσω μεγάλων κινήτρων, ενώ το Citroen Citroën ë-C3 ήρθε τρίτο με 1.239 νέες ταξινομήσεις. Το Renault 5 κατέλαβε την 7η θέση από όλα τα νέα οχήματα.
Ο όμιλος Renault φαίνεται να ενισχύεται ολοένα και περισσότερο με τη σειρά αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων E-Tech. Αφού είδαμε όλα τα λάθη που έκανε ο πρόσφατα απολυμένος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares, ίσως η Chrysler θα έπρεπε πραγματικά να είχε παραδοθεί στη Renault.