έδωσε την Τετάρτη, σήμα για λιγότερες μειώσεις επιτοκίων το επόμενο έτος, καθιστώντας το πετρέλαιο ακριβότερο για πολλούς αγοραστές, επισημαίνει το Bloomberg.
Εν τω μεταξύ, το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Κίνας, η Sinopec, δήλωσε την Πέμπτη ότι η ζήτηση βενζίνης της χώρας κορυφώθηκε πέρυσι, προσθέτοντας ένα ακόμα στοιχείο σε μια ήδη αδύναμη προοπτική για τον κορυφαίο εισαγωγέα αργού στον κόσμο.
Το αργό κατευθύνεται προς μια μέτρια ετήσια πτώση, αφού διαπραγματεύεται στο στενότερο ετήσιο εύρος τιμών από το 2019. Οι τιμές έχουν επηρεαστεί από την αδύναμη κινεζική ζήτηση και τις ανησυχίες για την αύξηση της παραγωγής, κυρίως από την Αμερική, καθώς και από την προοπτική αυστηρότερων κυρώσεων στο Ιράν και τη Ρωσία.
«Το δυσμενές περιβάλλον κινδύνου για μια πιο επιθετική πολιτική από την Fed μπορεί να έχει κάποια δευτερογενή επίδραση στις τιμές του πετρελαίου, σε συνδυασμό με την ενίσχυση του δολαρίου ΗΠΑ», δήλωσε ο Yeap Jun Rong, στρατηγικός αναλυτής αγοράς της IG Asia Pte στη Σιγκαπούρη. «Η αβεβαιότητα σχετικά με τις προοπτικές της ζήτησης πετρελαίου εξακολουθεί να αποτελεί βασική επιβάρυνση», είπε, αναφερόμενος στις προβλέψεις για την παγκόσμια ανάπτυξη.
Τα κράτη της Ομάδας των Επτά διερευνούν τρόπους αυστηροποίησης των κυρώσεων για το ρωσικό πετρέλαιο, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Αν και δεν υπάρχει ακόμη συναίνεση για τα επόμενα βήματα, οι επιλογές που εξετάζονται κυμαίνονται από την πλήρη απαγόρευση έως τη μείωση του ανώτατου ορίου τιμών σε περίπου 40 δολάρια το βαρέλι από τα 60 δολάρια που είναι σήμερα, είπαν.