BYD: Στοχεύει σε Διπλασιασμό Πωλήσεων Εκτός Κίνας με Περισσότερα από 800.000 EVs το 2025

BYD: Στοχεύει σε Διπλασιασμό Πωλήσεων Εκτός Κίνας με Περισσότερα από 800.000 EVs το 2025
energia.gr
Πεμ, 27 Μαρτίου 2025 - 10:41

Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών οχημάτων BYD στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις του εκτός Κίνας σε περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα το 2025 και θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τους δασμούς συναρμολογώντας αυτοκίνητα σε τοπικό επίπεδο, είπε ο πρόεδρός του ομίλου σε αναλυτές σε τηλεδιάσκεψη κερδών την Τρίτη, όπως αναφέρει το reuters. Η BYD, η οποία πούλησε 417.204 μονάδες στο εξωτερικό το 2024, αναμένει

να δει «σημαντική άνοδο» στο μερίδιο αγοράς της στη Βρετανία, η οποία είναι «πολύ ανοιχτή» σε ανταγωνιστικά κινεζικά προϊόντα, σύμφωνα με μια απομαγνητοφώνηση της κλήσης του Wang Chuanfu που εξετάστηκε από το Reuters.

Η εταιρεία βλέπει επίσης «μεγάλες ευκαιρίες» να αναπτυχθεί γρήγορα σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπου οι κυβερνήσεις και οι άνθρωποι είναι φιλικοί προς τις κινεζικές μάρκες, είπε.

Με τις κυβερνήσεις στο εξωτερικό να ζυγίζουν ή να επιβάλλουν δασμούς σε αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, η BYD σχεδιάζει να διατηρήσει το πλεονέκτημα κόστους αγοράζοντας βασικά εξαρτήματα από την Κίνα και συναρμολογώντας τα οχήματα στις τοπικές αγορές, πρόσθεσε ο Wang, χωρίς να προσδιορίσει τις χώρες στις οποίες αναφερόταν.

Ένας εκπρόσωπος της BYD επιβεβαίωσε τον στόχο του διπλασιασμού των πωλήσεων στο εξωτερικό σε 800.000 μονάδες φέτος, αλλά δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό για τις υπόλοιπες παρατηρήσεις του Wang.

Η BYD ηγείται της υπερπόντιας ώθησης από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ανοίγοντας εκθεσιακούς χώρους σε αγορές από την Αυστραλία έως τη Γερμανία, καθώς επιδιώκει μια ανάπαυλα από έναν βίαιο πόλεμο τιμών στο εσωτερικό.

Ο Wang είπε πέρυσι ότι η BYD αναμένει ότι οι εξαγωγές θα συμβάλουν στην ενίσχυση της κερδοφορίας. Κατά τη συνάντηση της Τρίτης είπε επίσης σε αναλυτές ότι περίμενε να δει το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της BYD να προέρχεται από αγορές του εξωτερικού "σε ένα ορισμένο στάδιο". Δεν διευκρίνισε το χρονοδιάγραμμα για να επιτευχθεί αυτό.

 Η εταιρεία θα συνεχίσει να κατασκευάζει εργοστάσια στο εξωτερικό χωρίς συνεργάτες καθώς έχει άφθονη χρηματοδότηση, πρόσθεσε ο Wang.

Η BYD κατασκευάζει επί του παρόντος ένα εργοστάσιο στη Βραζιλία, τη μεγαλύτερη αγορά της εκτός Κίνας, αν και η ανάπτυξη χτυπήθηκε πέρυσι από καταγγελίες για καταχρήσεις εργασίας. Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει επίσης εργοστάσια στην Ταϊλάνδη, την Ουγγαρία και την Τουρκία.

Επιπλέον, ο Wang είπε ότι η BYD δεν σχεδιάζει να πουλήσει στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες βραχυπρόθεσμα λόγω γεωπολιτικών εξελίξεων. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει διατηρήσει δασμούς 100% στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα, όπως και ο Καναδάς.

Ο Wang είπε στους αναλυτές ότι ήταν βέβαιος ότι η κερδοφορία της BYD ανά όχημα θα ξεπερνούσε την κερδοφορία της Toyota όταν φτάσει στην κλίμακα του Ιάπωνα κατασκευαστή, λέγοντας ότι ο έλεγχος του κόστους της BYD ήταν καλύτερος.

Η Toyota, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε πωλήσεις, πούλησε 10,8 εκατομμύρια οχήματα το 2024, ενώ η BYD πούλησε 4,27 εκατομμύρια.

Η BYD, η οποία στοχεύει σε πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων μονάδων φέτος, έχει συνταράξει την κινεζική αγορά αυτοκινήτων κυκλοφορώντας πιο προσιτά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του αρχικού ηλεκτρικού χάτσμπακ Seagull που πωλείται για λιγότερο από 10.000 δολάρια. Προσφέρει επίσης έξυπνες λειτουργίες οδήγησης χωρίς επιπλέον χρέωση στο μεγαλύτερο μέρος της σειράς του.
Η BYD σχεδιάζει να επεκτείνει την ομάδα που εργάζεται σε ευφυές λογισμικό και εξαρτήματα όπως ημιαγωγοί σε έως και 8.000 άτομα από τα σημερινά 5.000, είπε ο Wang, χωρίς να δώσει χρονοδιάγραμμα.

Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει τις προσιτές τεχνολογίες έξυπνης οδήγησης στην παγκόσμια αγορά το 2026 ή το 2027 και σχεδιάζει να στείλει περισσότερους υπαλλήλους στο εξωτερικό για να χειριστούν το σχέδιο, πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr