Η Alstom και πάλι παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2008/09, με σταθερή απόδοση και στους δύο τομείς δραστηριοτήτων της, Power και Transport. Η κρίση στην παγκόσμια οικονομία έχει δημιουργήσει αβεβαιότητες στις αγορές μας.«Αναμένουμε οτι η ζήτηση για τις δραστηριότητες του Transport θα παραμείνει σταθερή, κυρίως λόγω των πακέτων στήριξης
Η Alstom και πάλι παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2008/09, με σταθερή απόδοση και στους δύο τομείς δραστηριοτήτων της, Power και Transport. Η κρίση στην παγκόσμια οικονομία έχει δημιουργήσει  αβεβαιότητες στις αγορές μας.

«Αναμένουμε οτι η ζήτηση για τις δραστηριότητες του Transport θα παραμείνει σταθερή, κυρίως λόγω των πακέτων στήριξης, ενώ η ζήτηση για νέο εξοπλισμό στις αγορές παραγωγής ενέργειας αναμένουμε να μειωθεί, καθώς μερικά μελλοντικά προγράμματα μπορεί να αναβληθούν, ενώ η ζήτηση για τις υπηρεσίες συντήρησης αναμένεται λιγότερο επιρρεπής. Η Alstom διαθέτουσα ανταγωνιστική θέση στη παγκόσμια βιομηχανία, μια σταθερή πελατειακή βάση, μια υγιή οικονομική δομή και αρκετές ανεκτέλεστες παραγγελίες, δύναται να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών μας. Βάσει των Ανεκτέλεστων Παραγγελιών μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τις προβλέψεις μας για Λειτουργικό Κέρδος τον Μάρτιο 2010 περίπου στο 9%. Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλιστεί περαιτέρω η ομαλή έξοδος από την οικονομική κρίση, ο Όμιλος έχει προβεί σε ενέργειες που στοχεύουν στην βελτιστοποίηση των οικονομικών δαπανών, την ανάπτυξη ευέλικτων επενδύσεων κατά προτεραιότητα, συνεχίζοντας να διασφαλίζει την σωστή εκτέλεση των πολλών παραγγελιών της», δήλωσε ο Patrick Kron, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Alstom.
 
Κατά το οικονομικό έτος 2008/09, ο Όμιλος δέχθηκε νέες παραγγελίες ύψους €24,6 δις., αυξημένες κατά 5% σε σχέση με τις ήδη πολύ αυξημένες παραγγελίες της προηγούμενης χρονιάς, με αποτέλεσμα το σύνολο των Ανεκτέλεστων παραγγελιών να φθάσει τα €45,7δις. (+16%), που αντιστοιχεί σε πωλήσεις 29 μηνών. Και οι δύο τομείς δραστηριότητας της Alstom συνέβαλαν σε αυτή την θετική αύξηση στις Ληφθείσες παραγγελίες: +3% ο τομέας Power και +9% ο τομέας Tranport.

Ο τομέας Power έκλεισε πολλές συμφωνίες για ολοκληρωμένα (turnkey) εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με αέριο, κυρίως στην Ευρώπη, την ΝΑ Ασία και την Βόρεια Αφρική, όπως επίσης και για εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με πετρέλαιο/άνθρακα στην Σαουδική Αραβία, την Νότιο Αφρική και την Ευρώπη. Ο τομέας επίσης κατέγραψε παραγγελίες πυρηνικών εργοστασίων παραγωγής ενέργειας στην Κίνα και σημαντικών υδροηλεκτρικών έργων στην Λατινική Αμερική και την Πορτογαλία, αλλά και συμβάσεις διαχείρισης και συντήρησης, κυρίως για Σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής που λειτουργούν με αέριο, στην Ευρώπη και την Μέση Ανατολή/Αφρική.

Στο οικονομικό έτος 2008/09, τα Λειτουργικά Έσοδα ανήλθαν στα €1.536 εκατομμύρια, αυξημένα κατά 19% από τα €1.295 εκατομμύρια της προηγούμενης χρονιάς και το Λειτουργικό Κέρδος αυξήθηκε από το 7.7% στο 8.2%. Το Λειτουργικό Κέρδος της Power αυξήθηκε από το 8.9% στο 9.6%, λόγω της υψηλότερης αποδοτικότητας συμβολαίων που υπέγραψαν την τελευταία περίοδο και της συνεχούς επικέντρωσης στην εκτέλεση των έργων της. Στο Transport, το Λειτουργικό Κέρδος έμεινε σταθερό στο 7.2% παρότι υπήρξαν υψηλότερα έξοδα στην ανάπτυξη νέων πλατφόρμων. Τα Καθαρά Έσοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 30%, στα €1.109 εκατομμύρια έναντι των €852 εκατομμυρίων του προηγούμενου έτους, 2007/08. Αυτή η δυναμική προήλθε κυρίως από την βελτίωση των λειτουργικών επιδόσεων και των εσόδων.

Η επαναδιοργάνωση του τομέα Power μέσω της συγχώνευσης των δύο πρώτερων τομέων Power Systems και Power Service, θα επιτρέψει περαιτέρω μείωση του κόστους, ενώ θα βελτιώσει τις υπηρεσίες της Alstom και θα βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση των προμηθειών. Ενώ θα διατηρήσει ανέπαφους τους απαιτούμενους πόρους για την εκτέλεση των παραγγελιών σε εκκρεμότητα, ο ‘Ομιλος θα διατηρήσει ευέλικτη δομή προκειμένου να προσαρμοστεί στις μελλοντικές διαφοροποιήσεις ζήτησης από τις αγορές της.

Τα έξοδα για Έρευνα και Ανάπτυξη ανήλθαν στα €586 εκατομμύρια, αυξημένα κατά 6% σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά. Οι προσπάθειες για την διατήρηση της ηγεσίας στην παραγωγή Καθαρής Ενέργειας και της στρατηγικής τυποποίησης στο Transport αλλά και της διατήρησης της ηγετικής θέσης σε σημαντικές σιδηροδρομικές αγορές, όπως αυτής των υπερυψηλών ταχυτήτων θα συνεχιστούν.