Στην παρούσα χρονική περίοδο η προσοχή της βιομηχανίας αυτοκινήτων έχει επικεντρωθεί στα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Mercedes-Benz πάντως ερευνά το ενδεχόμενο της κυκλοφορίας ενός μοντέλου που θα βασίζεται στο υδρογόνο, το οποίο σκοπεύει να έχει έτοιμο μέσα στο 2010.

Στην παρούσα χρονική περίοδο η προσοχή της βιομηχανίας αυτοκινήτων έχει επικεντρωθεί στα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Mercedes-Benz πάντως ερευνά το ενδεχόμενο της κυκλοφορίας ενός μοντέλου που θα βασίζεται στο υδρογόνο, το οποίο σκοπεύει να έχει έτοιμο μέσα στο 2010.

Το F-Cell έχει ως βάση του το μοντέλο B-Class της γερμανικής εταιρείας. Διαθέτει έναν κινητήρα ισχύος 136 ίππων με ανώτατη ταχύτητα τα 169 χμ/ώρα. Η Mercedes-Benz δεν έχει παρέχει ακόμα λεπτομερή στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την απόδοση του αυτοκινήτου, αλλά στελέχη της υποστηρίζουν ότι είναι αντίστοιχα με αυτά ενός οχήματος παρόμοιου μεγέθους με κινητήρα βενζίνης δύο λίτρων.

Περιγράφοντας την τεχνολογία υδρογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί, οι τεχνικοί δήλωσαν ότι «το αέριο υδρογόνο αντιδρά με το ατμοσφαιρικό οξυγόνο σε συνθήκες πίεσης 700 μπαρ». Το όχημα είναι σε θέση να ξεκινά σε συνθήκες μέχρι -25 βαθμών Κελσίου και μπορεί να διανύσει 385 χιλιόμετρα απόσταση. Άγνωστη παραμένει η ποσότητα υδρογόνου που χρησιμοποιείται από τον κινητήρα, ενώ ανακοινώθηκε ότι παράλληλα γίνεται χρήση και μπαταρίας ιόντων λιθίου 1,4kwh προκειμένου να αυξάνεται η ισχύς και να αποθηκεύεται ενέργεια από το σύστημα των φρένων.

Η Mercedes-Benz σκοπεύει σε πρώτη φάση να κυκλοφορήσει μόλις 200 τέτοια οχήματα δοκιμαστικά. Τονίζει παράλληλα ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ευρεία χρήση της τεχνολογίας υδρογόνου στα αυτοκίνητα αν δεν αναπτυχτεί πρώτα η απαραίτητη υποδομή. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο γερμανικός όμιλος συνεργάζεται με εταιρείες στη Γερμανία και την Καλιφόρνια.