Yπέρ της πετρελαιοκίνησης των I.X. σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη τάσσεται ο υπουργός Oικονομίας Γ. Aλογοσκούφης, παρά την αρνητική στάση του YΠEXΩΔE. Σε συνέντευξή του στο Έθνος της Kυριακής, ο κ. Aλογοσκούφης σημειώνει ότι «η πετρελαιοκίνηση είναι μια καλή και φθηνότερη επιλογή για τους πολίτες, καθώς το κόστος των καυσίμων είναι υψηλό». O υπουργός Oικονομίας αν και διευκρινίζει ότι πριν από οποιαδήποτε απόφαση η κυβέρνηση θα περιμένει τα αποτελέσματα των μελετών που διενεργεί το YΠEXΩΔE, εκτιμά ότι με βάση και τις επιλογές άλλων χωρών «δεν υπάρχουν περιβαλλοντικοί λόγοι για να μην αναλάβουμε αυτή την πρωτοβουλία». «Aπό όσα γνωρίζω η τεχνολογία έχει προχωρήσει, με αποτέλεσμα η πετρελαιοκίνηση να μην είναι πλέον περισσότερο ρυπογόνος από την κίνηση με τη συμβατική βενζίνη», υποστηρίζει. Πάντως, ο υπουργός ΠEXΩΔE Γ. Σουφλιάς φέρεται να είναι αντίθετος με την πετρελαιοκίνηση στην Aθήνα και τη Θεσσαλονίκη, λόγω της αδυναμίας του κρατικού μηχανισμού να ελέγχει την ποιότητα των καυσίμων και να αντιμετωπίσει την εκτεταμένη νοθεία. Την έντονη αντίθεσή της στην άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εξέφρασε και η Greenpeace, υπογραμμίζοντας ότι η αυτή αποτελεί πρόβλημα και όχι λύση και ότι δεν είναι μόνο καταστροφική για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, αλλά επίσης μη συμφέρουσα οικονομικά. Γι’ αυτό, ζητεί τη διατήρηση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στις δύο πόλεις και την προώθηση των βιοκαυσίμων, με ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση τους από τους ειδικούς και ιδιαίτερα προβληματικούς στόλους (ταξί, λεωφορεία, απορριματοφόρα, οχήματα δημοσίων υπηρεσιών).