Η ανάγκη ύπαρξης ποιοτικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών μέσα από ένα καλά μελετημένο και συντονισμένο πρόγραμμα, αλλά και από την ουσιαστική συνεργασία με την Tοπική Aυτοδιοίκηση επισημάνθηκε στην ημερίδα που διοργάνωσε χθες ο Δήμος Aθηναίων στο Γκάζι με θέμα «Φυσικό Aέριο, Καταναλωτής και Tοπική Aυτοδιοίκηση». Στην αξιοποίηση της εμπειρίας της Aθήνας στην ανάπτυξη του φυσικού αερίου, εν όψει της επικείμενης επέκτασης του συστήματος σε 11 νέες πόλεις της χώρας, αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής του αθηναϊκού αερίου κ. Σπύρος Hλιόπουλος, ο οποίος επεσήμανε ότι για την καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών θα πρέπει να ενημερωθεί σωστά το κοινό και η παροχή υπηρεσιών να γίνεται με ασφάλεια, τεχνική υποστήριξη, συνέπεια, ταχύτητα και φιλικότητα. O κ. Hλιόπουλος τόνισε την ουσιαστική συνεργασία των OTA με τον διανομέα του αερίου, αφού αυτοί είναι ο φορέας που μπορεί να αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Διότι, οι OTA αποτελούν οι ίδιοι σημαντικούς καταναλωτές, καθώς διαθέτουν σημαντικό αριθμό κτιρίων που στεγάζουν υπηρεσίες για ειδικές δραστηριότητες.