Τους νέους σιδηροδρομικούς σταθμούς Αθηνών (Σταθμός Λαρίσης) και Ζεφυρίου εγκαινίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με αφορμή την ολοκλήρωση και τη λειτουργία των καινούργιων αποβάθρων και των τεσσάρων νέων ηλεκτροκινούμενων γραμμών

Τους νέους σιδηροδρομικούς σταθμούς Αθηνών (Σταθμός Λαρίσης) και Ζεφυρίου εγκαινίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης με αφορμή την ολοκλήρωση και τη λειτουργία των καινούργιων αποβάθρων και των τεσσάρων νέων ηλεκτροκινούμενων γραμμών.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ευτυχής που ολοκληρώθηκε το έργο στον σταθμό Λαρίσης μετά εργασίες που διήρκεσαν πάνω από 10 χρόνια, ενώ σημείωσε ότι η κατάσταση των σιδηροδρομικών υποδομών ήταν τραγική.

Ανέφερε ότι τα έργα ηλεκτροκίνησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο στα Λιόσια και στους υπόλοιπους σταθμούς της Αττικής, ενώ τον ίδιο μήνα θα αρχίσουν οι εργασίες για την υπογειοποίηση των γραμμών στα Σεπόλια, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο υπογειοποίησης γραμμών στο Μενίδι και σε άλλες περιοχές της δυτικής Αθήνας.

Ο υπουργός τόνισε τα έργα αυτά σηματοδοτούν την προτεραιότητα της κυβέρνησης για τον σιδηρόδρομο και τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς, ενώ τόνισε την ανάγκη "να περάσουμε από την εποχή των αυτοκινητόδρόμων στην εποχή του σιδηρόδρομου τόσο για τις επιβατικές όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές".

Στον σταθμό του Ζεφυρίου, ο υπουργός έφτασε με συρμό του προαστιακού, όπου τον υποδέχτηκαν εκπρόσωποι και κάτοικοι της τοπικής κοινωνίας, με επικεφαλής τον δήμαρχο Φυλής, Χρήστο Παππού.

Ο σταθμός του προαστιακού βρίσκεται μέσα σε τούνελ της Αττικής Οδού και στο μέλλον αναμένεται να έχει ανταπόκριση με τη γραμμή 2 του μετρό μετά την επέκταση από Ανθούπολη. Στους κατοίκους της περιοχής που εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για τη μείωση των δρομολογίων του προαστιακού από Α. Λιόσια - Νερατζιώτισσα λόγω έργων ηλεκτροκίνησης, ο υπουργός συνέστησε υπομονή έως τον Δεκέμβριο, οπότε όπως είπε θα υπάρξει όχι απλώς αποκατάσταση των δρομολογίων, αλλά και πύκνωσή τους.

Σημείωσε, ακόμα, ότι εξετάζονται τα αντισταθμιστικά οφέλη για τις περιοχές της δυτικής Αθήνας που επιβαρύνονται από τις σιδηροδρομικές υποδομές, και στα οποία θα περιλαμβάνονται έργα αστικών αναπλάσεων.