Αποκλείστηκε από το διαγωνισμό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της νέας "Γραμμής 4” του Μετρό της Αθήνας, προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ, η μία εκ των τεσσάρων κοινοπραξιών που συμμετείχαν.

Αποκλείστηκε από το διαγωνισμό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της νέας "Γραμμής 4” του Μετρό της Αθήνας, προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ, η μία εκ των τεσσάρων κοινοπραξιών που συμμετείχαν.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Αττικό Μετρό, αποφασίστηκε να τεθεί εκτός διαγωνισμού η κοινοπραξία "FCC - Archirodon – Μυτιληναίος”.

Έτσι στο διαγωνισμό σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ της Αττικό Μετρό παραμένουν οι υπόλοιπες τρεις κοινοπραξίες δηλαδή ΤΕΡΝΑ - Vinci -Siemens, J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport και Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του έργου, η Γραμμή 4, σχήματος "U", αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 33,5 χλμ και περιλαμβάνει 30 συνολικά σταθμούς. Θα ενώσει το Άλσος Βεΐκου με το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, το Φάρο στο Νέο Ψυχικό και το Μαρούσι, με προεκτάσεις προς Βύρωνα / Άνω Ηλιούπολη, Περισσό και Εθνική οδό.

(Πηγή: capital.gr)