Η σημαντική αυτή εξέλιξη αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό σε επίπεδο προμηθευτών και να λειτουργήσει υπέρ των Ελλήνων καταναλωτών.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η εκφόρτωση του θα απαιτήσει σχεδόν μια εβδομάδα και θα πραγματοποιηθεί σε δύο δόσεις, καθώς η υφιστάμενη δυναμικότητα των εγκαταστάσεων της Ρεβυθούσας είναι χαμηλή για το μέγεθος των φορτίων LNG από το Κατάρ. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος η Ελλάδα δεν είχε αποκτήσει, άλλωστε, πρόσβαση στη μεγάλη δεξαμενή φυσικού αερίου της αραβικής χώρας. Ο κ. Μυτιληναίος είχε προαναγγείλει τη συμφωνία με το Κατάρ στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας του και την είχε συνδέσει με την πολιτική διαμόρφωσης ενός ανταγωνιστικού χαρτοφυλακίου καυσίμων που ακολουθεί, προκειμένου να μειώσει το ενεργειακό κόστος και να καλύψει τμήμα των αναγκών της στο ενεργειακό προϊόν. Για το λόγο αυτό η «Μυτιληναίος», εισάγει ρωσικό φυσικό αέριο απευθείας από την Gazprom, από τα τέλη του 2017, μέσω του σταθμού του Σιδηροκάστρου.
Η είσοδος του Κατάρ στην εγχώρια αγορά φυσικού αερίου διανοίγει νέες προοπτικές και για τη ΔΕΠΑ, η οποία εισάγει αποκλειστικά LNG από την Αλγερία, με εξαίρεση ορισμένα φορτία που προορίζονται για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών και τα οποία προμηθεύεται από την αγορά spot. Υπό το φως των νέων εξελίξεων, σε σχέση με την πρόσβαση σε νέες πηγές προμήθειας φυσικού αερίου, η ΔΕΠΑ προσανατολίζεται να επαναδιαπραγματευτεί τις συμβάσεις που έχει συνάψει με τους υφιστάμενους προμηθευτές της, δηλαδή, την Gazprom, τη Sonatrach και τη Botas.