Η αυτοκινητοβιομηχανία επεξεργάστηκε τις λεπτομέρειες ενός πρωτότυπου οχήματος, που ονόμασε Elevate, το οποίο δεν θα περιορίζεται αποκλειστικά, για την κίνησή του, στους τροχούς, αλλά θα διαθέτει και πόδια! Με αυτά θα μπορεί να πηγαίνει εκεί όπου τα συμβατικά οχήματα με τροχούς δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν. Έτσι θα μπορεί να κάνει πεζοπορία, ή αναρρίχηση σε τραχύ έδαφος, να διασχίζει ποτάμια, να προσπερνά κατακόρυφα, ψηλά εμπόδια, ή να πραγματοποιεί αναρρίχηση διαφόρων μονοπατιών.
Για πολλούς κάτι τέτοιο ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας, όμως η Hyundai το κάνει πράξη, δείχνοντας ότι θέλει να κάνει την υπέρβαση. Το πρωτότυπο όχημα θα μπορεί να περπατάει δίπλα από ένα ποτάμι, να εισέρχεται σε δύσβατα μέρη, να κινείται ευχερώς στα δάση, ή να κάνει μια βόλτα στην ακροθαλασσιά.
Το όλο σύστημα στηρίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα, όπου εκτός από τα πόδια θα διαθέτει και τροχούς, ενώ σύντομα θα υπάρξουν και άλλες εφαρμογές. Παράλληλα θα μπορεί να λειτουργήσει και ως ταξί, καθώς μπορεί να αναρριχηθεί σε σκαλοπάτια ή να ανέβει μονοπάτια εξυπηρετώντας αναπηρικά αμαξίδια που, σε διαφορετικές περιπτώσεις, θα ήταν αδύνατο να εξυπηρετηθούν.
Η νέα πλατφόρμα θέτει τους τέσσερις τροχούς με πέντε βαθμούς ελευθερίας κινήσεων. Θα μπορούν να κινούνται σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι τοποθετημένος μέσα σε κάθε πλήμνη των τροχών.
Όταν τα πόδια διπλωθούν κάτω από το όχημα, το Elevate θα μπορεί να ταξιδέψει στον αυτοκινητόδρομο, σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο. Το πρωτότυπο όχημα φαίνεται ιδιαίτερα επιβλητικό όταν σκαρφαλώνει στις πλαγιές, χρησιμοποιώντας τα... άκρα του. Μπορεί να αναπαράγει τα πρότυπα περπατήματος τόσο των θηλαστικών όσο και των ερπετών, ώστε να μπορεί να περάσει στα περισσότερα εδάφη με ασφάλεια. Κινείται υποδειγματικά σε χιόνι και πάγο, με τους τροχούς να γυρίζουν προς τα πλάγια ως αντιολισθητικά μαξιλάρια.
«Φανταστείτε ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να περπατάει παντού χωρίς πρόβλημα, να μπορεί να περνάει χαντάκια δίπλα σε εθνικές οδούς, να ανεβαίνει πλαγιές ή να σκαρφαλώσει πάνω από το δρόμο», αναφέρει ο διευθυντής σχεδιασμού στο στούντιο σχεδίασης στο Ντιτρόιτ που συνεργάστηκε με τη Hyundai για τη δημιουργία του οχήματος, David Byron,
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποφάσισε ακόμη αν το πρωτότυπο όχημα θα κινείται αυτόνομα ή θα απαιτεί έναν άνθρωπο που θα ελέγχει τις κινήσεις του. Το σίγουρο είναι ότι αν το πρωτότυπο όχημα βγει στην παραγωγή, τότε θα υπάρξει επανάσταση στο τρόπο που θα κινούνται στο μέλλον τα αυτοκίνητα.