Αναλυτικότερα, η πρώτη βλάβη στο υπόγειο καλώδιο προέκυψε περί τη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα και στη συνέχεια, γεγονός εξαιρετικά σπάνιο, προέκυψε και δεύτερη βλάβη περίπου δύο ώρες μετά, στερώντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα εφεδρικής τροφοδοσίας που υφίσταται στα υπόγεια καλώδια.
Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ κινητοποιήθηκαν άμεσα για τον εντοπισμό της διπλής βλάβης, ξεκινώντας τις εργασίες αποκατάστασης εν μέσω ιδιαίτερα δύσκολων συνθηκών, με δεδομένο ότι επρόκειτο για υπόγειο καλώδιο.
Ο ΔΕΔΔΗΕ ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία των καταναλωτών και διαβεβαιώνει πως καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.