ετησίως, έως το 2025 και η εταιρεία να συμπεριληφθεί μεταξύ των κορυφαίων τριών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ευρώπη, μέχρι τα τέλη του 2020, πάνω από το 75% της γκάμας της εταιρείας θα αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα και η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει φέτος 80.000 αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων στους Ευρωπαίους καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτότυπη σχεδιαστική πρόταση, ονόματι Prophecy. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και η μικρότερη προεξοχή της πλατφόρμας EV, αναδεικνύουν μια καλλίγραμμη σιλουέτα, με καθαρές επιφάνειες, αρμονία αισθητικής και λειτουργικότητας. Επιπλέον, η τεχνολογία προοδευτικού φωτισμού με τεχνολογία pixelated είναι ενσωματωμένη στα φωτιστικά σώματα, τους προβολείς και την αεροτομή, αντανακλώντας τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν στο Hyundai 45 concept.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός του Prophecy αξιοποιεί πλήρως τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτρική πλατφόρμα της Hyundai. Ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διεύθυνσης, όπου δεν συναντούμε τιμόνι αλλά δύο χειριστήρια τύπου joystick, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο χώρο και σε συνδυασμό με τα εργονομικά καθίσματα παρέχεται μεγαλύτερη άνεση στους επιβαίνοντες στην καμπίνα…
Πηγή: www.driveandtravel.gr