Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ναυτεμπορική (20/03/03), σε βιομηχανικές περιοχές, αλλά και σε μεγάλες βιομηχανίες ή αστικά κέντρα που βρίσκονται πλησίον τους, προγραμματίζει η ΔΕΠΑ να επεκτείνει το δίκτυο φυσικού αερίου. Σύμφωνα με πληροφορίες προτεραιότητα για την επέκταση του δικτύου μέσω της κατασκευής κλάδων υψηλής πίεσης έχουν: η περιοχή Αγίων Θεοδώρων, όπου το διυλιστήριο της Motor-Oil, τα Ασπρα Σπίτια Διστόμου στις εγκαταστάσεις της Αλουμίνιον της Ελλάδος, οι βιομηχανικές περιοχές του Κιλκίς και της Λαμίας αλλά και οι πόλεις της Κορίνθου, του Κιλκίς και της Λαμίας. Συγκεκριμένα η επέκταση του δικτύου ΔΕΠΑ προς τα διυλιστήρια της Motor-Oil και την πόλη της Κορίνθου βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης και θα ενεργοποιηθεί μόλις υπογραφεί η συμφωνία ΔΕΠΑ - Motor-Oil, λόγω των ποσοτήτων που θα απορροφήσει το διυλιστήριο. Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις: η πρώτη προβλέπει αγωγό Ρεβυθούσας-Αγίων Θεοδώρων-Κορίνθου με μήκος 44 χλμ. Και αγωγό 24 ή 30 ιντσών προϋπολογισμού 12,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η δεύτερη λύση προβλέπει αγωγό Ελευσίνας-Αγίων Θεοδώρων-Κορίνθου μήκους 60 χλμ. Με αγωγό 30 ιντσών και προϋπολογισμό 17 εκατομμυρίων ευρώ. Σε ό,τι αφορά στον αγωγό προς Ασπρα Σπίτια, ο αγωγός (Λιβαδειάς-Ασπρων Σπιτιών) είναι μήκους 29 χλμ. Και διαμέτρου 14 ιντσών. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 16,5 εκατομμυρίων ευρώ μαζί με τον μετρητικό σταθμό στην Αντίκυρα. Η βιομηχανία θα απορροφά περίπου 300 εκ. κ.μ. φυσικού αερίου ετησίως, ενώ μέχρι το τέλος Απριλίου θα έχει επιλεγεί ο ανάδοχος του έργου. Ο αγωγός προς βιομηχανική περιοχή και πόλη Λαμίας, θα συνδέει τον κεντρικό αγωγό φυσικού αερίου με τη ΒΙΠΕ και την πόλη. Θα έχει μήκος 15,5 χλμ., από χάλυβα και πολυαιθυλένιο, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 5,9 εκατομμυρίων ευρώ. Ο αγωγός προς Κιλκίς, θα συνδέει τον κεντρικό αγωγό με την πόλη και τη ΒΙΠΕ του Κιλκίς. Θα έχει μήκος 50 χλμ. Και είναι προϋπολογισμού 11,2 εκατομμυρίων ευρώ. Τέλος, λύση αναζητείται για την τροφοδότηση με φυσικό αέριο της 2ης Βιομηχανικής Περιοχής Λάρισας. Η σύνδεση αυτή λόγω της μικρής κατανάλωσης της ΒΙΠΕ και του υψηλού κόστους της, επιδιώκεται να καλυφθεί από τη ΔΕΠΑ και από την ΕΠΑ Θεσσαλονίκης.