«Όσο για τον ελληνικό στόλο οχημάτων εξακολουθεί να είναι ο πλέον γερασμένος στην ΕΕ!». Η συνέντευξη με τον κ Πάτσιο έχει ως εξής:
Ποια είναι τα κυριότερα προβλήματα στον χώρο της αγοράς οχημάτων σήμερα και ποιοι παράγοντες συντελούν σε αυτό;
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, παρά το γεγονός ότι διαθέτει από τα πιο σύγχρονα δίκτυα εκθέσεων και προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών aftersales, δεν έχει αναταχθεί πλήρως στα επίπεδα προ της κρίσης του 2010-2012. Οι αθρόες εισαγωγές μεταχειρισμένων από το 2013 και η διατήρηση σε κυκλοφορία πολύ παλαιών οχημάτων (30+ ετών), έχουν καταστήσει τον ελληνικό στόλο οχημάτων τον πλέον γερασμένο στην ΕΕ.
Τα αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια και στο περιβάλλον/δημόσια υγεία είναι δραματικά. Επείγουν, λοιπόν, πολιτικές που θα δώσουν κίνητρα στα νεότερα οχήματα και αντικίνητρα στα πολύ παλαιά, τόσο στις ιδιωτικές μετακινήσεις, όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές. Σε αυτήν την κατεύθυνση, υπάρχουν πολλά παραδείγματα άλλων χωρών για να αξιοποιηθούν, όπου κοινή “συνισταμένη” είναι οι κυκλοφοριακές διευκολύνσεις και οι φορολογικές ελαφρύνσεις, για τα νεότερα αυτοκίνητα.
(η συνέχεια στο slpress.gr)